خبرهای داغ:
فرمانده نیروی انتظامی استان سمنان با بیان اثرات برگزاری اجلاسیه ها و یادواره های شهدا گفت: یکی از مهمترین اثرات بزرگداشت مقام شهیدان گسترش و نهادینه سازی اخلاق در جامعه است.
کد خبر: ۸۵۱۲۱۷۵
|
۳۰ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۵
سردار محمدرضا میرزایی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در شاهرود با اشاره به برگزاری اجلاسیه شهدای شهرستان شاهرود گفت: هر جا در جامعه فرهنگ سازی کنیم سبب ارتقا سطح ارزش ها و جبران زحمات شهدا و در راستای حفظ ارزش هاست.

وی افزود: این برنامه ها کار ارزشمندی است که در واقع به نسل هایی که آن دوران را درک نکرده اند و لمس ننموده اند کار بزرگی را که جوانان آن دوران انجام داده اند نشان می دهد و این کار بزرگی که ارائه شده در خور تحسین و تجلیل است.

فرمانده انتظامی استان سمنان خاطر نشان کرد: هر چه برای افزایش اخلاقیات در جامعه گام برداریم، کم است و باید با برنامه ریزی و کار بزرگ بتوانیم باورها و ارزش ها و سلامت جامعه را در برابر هجمه دشمنان و تهاجم فرهنگی آنان حفظ و ارتقا بخشیم.

وی تاکید کرد: برپایی اجلاسیه ها و برنامه های فرهنگی سبب بیمه شدن نسل نوجوان و جوان جامعه و سبب بسط و گسترش فرهنگ غنی انقلاب اسلامی است و باید بیشتر از پیش در این زمینه تلاش کنیم.

میرزایی با تقدیر و تشکر از زحمات همه برگزار کنندگان این رخداد عظیم فرهنگی گفت: انشالله این کار بزرگ ثمرات و نتایج خوبی را در جامعه داشته باشد و باعث شود اخلاقیات در جامعه ما بیش از پیش گسترش یافته و به سمت جامعه اسلامی با تمام ویژگی های آن گام برداریم.

خاطر نشان می شود فرمانده انتظامی استان با حضور در مقر قائمیه گلزار شهدای شاهرود از روند اجرایی اجلاسیه شهدا و همچنین نمایشگاه های دهگانه بازدید و از فعالیت های جهادی برگزار کنندگان تقدیر کرد.

در این دیدار رئیس بانک قوامین استان سمنان نیز فرمانده انتظامی استان را همراهی می کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها