خبرهای داغ:
توسط متخصصان برجسته علوم دینی تحلیل می شود؛

«رذائل و فضائل اخلاقی انسان در جهان» در نمایشگاه دنیای اجلاسیه شهدای شاهرود

مسئول نمایشگاه دنیای اجلاسیه شهدای شاهرود از تحلیل و بررسی شجره طیبه و خبیثه و رذائل و فضائل اخلاقی انسان در جهان توسط متخصصان برجسته علوم دینی در این نمایشگاه خبر داد.
کد خبر: ۸۵۱۲۱۷۸
|
۳۰ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۶
حجت الاسلام سیدرضا مرتضوی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در شاهرود با اشاره به برپایی نمایشگاه دنیا در اجلاسیه شهدای شهرستان شاهرود اظهار کرد: با توجه به حدیث پیامبر اسلام(ص) که دنیا مزرعه آخرت است و با توجه به این مبنا دنیا محل گذر و سکوی پرش و ارتقا به منزلت های بالای انسانی و الهی مانند شهیدان ما که از این فرصت فعالیت استفاده کردند و با اقتدا به امام حسین(ع) ره صد ساله را یک شبه پیمودند.

وی افزود: در این نمایشگاه که بعد از گلزار مطهر شهدا برپاست مصادیق رذائل و فضائل به نمایش گذاشته شده است و تابلوهایی از نکات کلیدی زندگی بصورت تلنگر بر روی دیوارها نصب شده و راویان مردم را بصورت گروه گروه هدایت و توجیه می کنند.

مسئول نمایشگاه دنیا تصریح کرد: در این سیر نمایشگاهی شجره طیبه و شجره خبیثه به رویت عمومی می رسد و مراحل تکامل و تعالی انسان از دیدگاه علامه طباطبایی (ره) در این نمایشگاه توضیح داده می شود.

وی بیان کرد: پس از طی کردن مراحل دنیوی انسان به مرحله احتضار و برزخ راهنمایی می شوند تا نتیجه اعمال خود را در دنیا که محل کشت و داشت بوده ببینند.

مرتضوی با بیان اینکه در تشریح این نمایشگاه از روحانیون مجرب قم استفاده شده است اظهار کرد: این نمایشگاه را پنج روحانی متخصص به علوم دینی و اعتقادی تشریح و بیان می کنند و امیدواریم بتوانیم آنچه مورد نیاز مخاطب است را ارائه دهیم و به برکت شهدا گامی در ارشاد و راهنمایی مردم به نیکی و سعادت دنیا برداریم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها