خبرهای داغ:
امام جمعه بسطام:

اعتلای اسلام و انقلاب مستلزم همدلی و همراهی مردم و مسئولان است

امام جمعه بسطام گفت: اعتلای اسلام و انقلاب مستلزم همدلی و همراهی بیش از پیش مردم و مسئولان است.
کد خبر: ۸۵۱۲۱۸۵
|
۳۰ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، حجت الاسلام و المسلمین سیدعلی رضوی نسب در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهر بسطام پیرامون «تحقق شعار سال در دستگاه های اجرایی» با حضور اعضا و مسئولان ادارات و ارگان های نظامی و انتظامی که در دفتر امام جمعه بسطام برگزار شد، اظهار داشت: نامگذاری سالها برخی تکریمی است مانند سال پیامبر اعظم(ص) و برخی با توجه به ضرورت و مشکلات جامعه است مانند موضوعات اقتصادی که چند سال رهبری بر آن تاکید دارند.

وی افزود: امسال سال همدلی و همزبانی مسئولان و مردم است و این بدان معناست که همدلی مسئولان و نظارت دلسوزانه مردم باید توأمان باشد و همه تلاش کنند تا اتحاد و وحدت در جامعه از بالاترین رکن نظام اسلامی تا پایین ترین آن حفظ شود.

امام جمعه بسطام تأکید کرد: باید تلاش کنیم تا ادارات و ارگان های دولتی راههای همدلی و همزبانی با مردم را شناسایی و در تحقق آن کوشا باشند و مردم نیز مانند گذشته همدل و همراه نظام و مسئولین در راه اعتلای اسلام و انقلاب کوشا هستند.

فرمانده حوزه کربلای شهر بسطام در این جلسه با تأکید بر وحدت و همدلی بین تمام ارکان نظام گفت: بسیج و سپاه مروج مکتب اسلام ناب و همدلی بین همه ارکان نظام است و ما امسال نیز تلاش می کنیم همراه با مردم و همگام با مسئولان در تحقق اهداف نظام فعال و کوشا در صحنه حاضر باشیم.

در این جلسه مسئولان ارگان ها و نهادهای مختلف در خصوص شعار امسال و تحقق آن در حیطه مأموریتی خود سخنانی را بیان کردند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها