خبرهای داغ:
مسئول غرفه بازی های رایانه ای اجلاسیه شهدای شاهرود خبر داد؛
مسئول غرفه بازی های رایانه ای اجلاسیه شهدای شاهرود گفت: در غرفه بازی های رایانه ای در اجلاسیه شهدای شاهرود روزانه بیش از 300 نفر بازی انجام می شود.
کد خبر: ۸۵۱۲۱۹۹
|
۳۰ فروردين ۱۳۹۴ - ۲۰:۳۹
حجت الاسلام حسین ماروسی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از شاهرود با اشاره به برپایی غرفه بازی های رایانه ای در اجلاسیه شهدای شهرستان شاهرود گفت: 95 درصد بازی های رایانه ای از خارج از کشور و سیستم غیر رسمی وارد می شود که با تمدن و فرهنگ و اعتقادات ما مغایرت دارد و برخلاف سبک زندگی ایرانی اسلامی است و بصورت پنهان در جامعه تاثیر می گذارد.

وی افزود: با توجه به تحقیقات بازی های رایانه ای نسبت به فیلم ها و سریال ها در بین نوجوانان و جوانان رتبه اول را داراست و با استفاده از بازی ها می توان آنچه خواسته خود است را به فرد قبولاند بدون اینکه متوجه شود.

مسئول غرفه بازی های رایانه ای خاطر نشان کرد: در این غرفه 4 دستگاه رایانه و بازی های ایرانی و دفاع مقدسی چون عملیات خرمشهر و مدافعان به رایگان در اختیار نوجوانان قرار می گیرد تا در محیطی آرام به بازی بپردازند.

فرمانده پایگاه رسول اکرم(ص) شهرک کوثر شاهرود تصریح کرد: میانگین به طور متوسط روزانه 250 تا 300 نفر در این غرفه به بازی می پردازند و با توجه به ارائه بازی ها با تخیفیف برای خرید علاقمندان متوسط روزی 100 سی دی بازی نیز به فروش می رسد و وارد خانواده ها می شود.

ماروسی با اشاره به بی توجهی به وضعیت فعلی بازی های رایانه ای خارجی و غفلت زدگی عنوان کرد: بسیج باید در این عرصه وارد شود و به وظیفه خود در فرهنگ سازی بپردازد و بسیج با ورود به این حوزه می تواند نقش مثبت و تاثیرگذاری داشته باشد.

مربی نظام صالحین بسیج دانش آموزی شاهرود اظهار کرد: بسیج در هر بخشی که وارد شده توانسته تاثیرگذار باشد و باید ما در این حوزه نیز تلاش کنیم و برپایی این غرفه در اجلاسیه شهدا در این راستاست تا جوانان را به این سمت جذب و خانواده ها را نسبت به بازی های ایرانی و اسلامی آشنا کنیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها