خبرهای داغ:
شاه امیریان
مدیر تعلیم و تربیت بسیج دانشجویی فارس خبر داد:
مدیر تعلیم و تربیت ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس گفت: ثبت نام دوره راهبردی خط امام(ره) استانی ویژه دانشجویان دانشگاه های استان فارس آغاز شد.
کد خبر: ۸۵۱۲۲۰۹
|
۳۰ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس به نقل از تنویر، حجت الاسلام مجتبی ایوب زاده صبح امروز در شورای کارکنان بسیج دانشجویی استان فارس از برگزاری دوره راهبردی خط امام(ره) استانی ویژه دانشجویان دانشگاه های این استان خبر داد و اظهار داشت: این دوره یکی از مهمترین و اثرگذارترین فعالیت های بسیج دانشجویی است که از سی ام تیرماه امسال تا هفتم مردادماه در شهر مقدس قم برگزار می شود.

وی افزود: دانشجویان متقاضی برای ثبت نام به دفاتر بسیج دانشجویی دانشگاه های استان فارس مراجعه کنند.

مدیر تعلیم و تربیت ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس، آشنایی با اندیشه ناب اسلامی و راه و اندیشه امام خمینی(ره)، آشنایی بیشتر دانشجویان با سیره نظری و عملی ائمه معصومین(س) در بعد اخلاقی و تربیتی، آشنایی بیشتر دانشجویان با تهاجم فرهنگی دشمن و آگاهی از توطئه های دشمنان نظام و آشنایی دانشجویان با رسالت، اهداف و ماموریت های بسیج دانشجویی از اهداف دوره راهبردی خط امام(ره) برشمرد و افزود: در این دوره مباحث معرفتی، بصیرتی، تربیتی، اخلاقی و مهارتی ارائه می شود.

ایوب زاده با بیان اینکه در راستای بصیرت‌افزایی و عمق‌بخشی به فعالیت‌های دانشجویان بسیجی و تربیت نیروی هم‌تراز انقلاب اسلامی در دانشگاه‌ها اقدام به برگزاری دوره راهبردی خط امام (ره) می کنیم ادامه داد: در این دوره با استفاده از اساتید برجسته حوزه و دانشگاه تلاش می‌کنیم تا دانشجویان ضمن آشنا شدن با بینش و روش راهبردی انقلاب اسلامی، برای نقش‌آفرینی در صحنه‌های مختلف نظام مقدس جمهوری اسلامی آماده شوند.

وی بیان داشت: در این دوره دانشجویان بسیجی با مهارت‌های تشکیلاتی بسیج و اندیشه‌های امام راحل و انقلاب اسلامی آشنا می‌شوند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها