سردار فدوی اعلام کرد:

برای دفع هر گونه تهدید نظامی آماده ایم

فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: برای دفع هر تهدید نظامی علیه حوزه امنیتی جمهوری اسلامی ایران آماده ایم.
کد خبر: ۸۵۱۲۲۲۷
|
۳۱ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۷:۳۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج به نقل از خبرگزاری مهر، سردار علی فدوی در جمع مردم در مسجد موسی کاظم آبادان با اشاره به زیاده خواهی برخی از کشورهای منطقه و شکل دادن به بدعتی خطرناک در مناسبات منطقه ای، اظهار داشت: ما بر اساس راهبردهای امنیتی و دفاعی، توانمندی های لازم برای دفع تهدیدات گوناگون در حوزه دریایی و ژئوپلتیکی حوزه خلیج فارس و شعاع پیرامونی آن را فراهم ساخته ایم.

وی افزود: نیروی دریایی سپاه با بهره مندی از سطح قابل اتکایی از توانمندی های نظامی و دفاعی، تابع محض منویات ولی امر مسلمین و فرمانده کل قوا حضرت آیت الله خامنه ای(مدظله العالی) است و بازویی قدرتمند برای نظام و انقلاب اسلامی است و خود را سرباز و تابع سیاست ها و راهبردهای کلان نظام می داند.

سردار فدوی اظهار داشت: ظرفیت قابل اتکایی که فرزندان این ملت در نیروی دریایی سپاه فراهم کرده اند، متعلق به انقلاب اسلامی است و هر جا که نظام اسلامی نیاز بداند، این ظرفیت با عنایت خدا به بهترین شکل ممکن فعال خواهد شد.

وی افزود: ما پیش از این سناریوهای محتمل زیادی را در مقیاس های گوناگون تمرینات آمادگی رزمی و دفاعی در نظر گرفتیم و الگوهای آماده سازی خود را بررسی کردیم که آخرین آن تمرینات دفاعی در برابر تهدید مقیاس های درشت و تهدیدات احتمالی از ناحیه رزم ناوها و ناوهای بزرگ و همچنین سطوح مختلف تقابل در حوزه های ساحل به دریا، دریا به ساحل، هوا به دریا، سطح به هوا و همچنین زیر سطحی را تمرین کردیم که نهمین رزمایش پیامبر اعظم(ص) جلوه ای از تجمیع تمرینات رزمی و دفاعی بود.

فرمانده نیروی دریایی سپاه خاطر نشان کرد: ما طی سال های پس از دفاع مقدس تا به امروز، حتی یک روز را نیز در بالا بردن استطاعت و تقویت قوای دفاعی خود از دست نداده ایم.

وی افزود: ما در شرایطی توانستیم هیمنه بزرگ ترین قدرت های متخاصم و زیاده خواه جهانی را در هم بشکنیم که از کمترین امکانات و ابزارها برخوردار بودیم و امروز وضعیت متفاوت از گذشته است و نیروی مؤمن، متعهد و انقلابی ما، به ادوات و ابزارهای مناسب دفاعی نیز مجهز شده است و تلفیق نیروی ایمانی و اعتقادی و اداوات و ابزارهای قدرتمند دفاعی و بعضا بومی شده، قدرت قابل اتکا و قابل اعتنایی را در سطح منطقه ای و جهانی فراهم آورده است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار