جانشین نیروی انتظامی لرستان:

مقابله با کشت خشخاش در لرستان از اولویت های نیروی انتظامی است

جانشین نیروی انتظامی لرستان مقابله با کشت خشخاش در برخی مناطق استان را از اولویت های نیروی انتظامی عنوان کرد.
کد خبر: ۸۵۱۲۲۲۹
|
۳۱ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۷:۴۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از لرستان، علی احمدی تبار یک شنبه 30 فروردین در جلسه ستاد شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر که با ریاست استاندار لرستان برگزار شد گفت: با وجود اینکه حد و مرز مشخصی را در برخی نداریم اما با تمام توان با کشت خشخاش در برخی از مناطق این شهرستانها مقابله می کنیم.

وی با اشاره به اینکه در یک ماه گذشته 25 طرح انتظامی در سطح استان انجام شده است که شاهد افزایش 15 درصدی انواع کشفیات نسبت مدت مشابه گذشته بوده‌ایم افزود: در این مدت توانسته‌ایم، شش باند بزرگ را منهدم و 400 نفر را نیز در این زمینه دستگیر کنیم که نسبت به سال گذشته در زمینه کنترل محورهای مبادلاتی شاهد افزایش 80 درصدی بوده‌ایم.

جانشین فرمانده انتظامی استان لرستان به آمادگی کامل ناجا برای جمع‌آوری معتادان متجاهر اشاره کرد و گفت: سال گذشته در بحث برخورد و جمع‌آوری خرده‌فروشان مواد مخدر اقدامات خوبی انجام دادیم و امسال نیز این موضوع همچنان در دستور کار پلیس قرار دارد.

احمدی‌تبار یادآور شد: 60 درصد از مجموع جرائمی که در استان به وقوع می‌پیوندد، را جرائم خرد تشکیل می‌دهد، این در حالی است که 90 درصد جرائم خرد نیز توسط معتادان انجام می‌شود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار