فرماندار پارسیان از اعزام تیمهای پزشکی بسیج پزشکان به شهرستان پارسیان جهت درمان و ویزیت رایگان خبر داد.
کد خبر: ۸۵۱۲۲۵۱
|
۳۱ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۸:۳۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از استان هرمزگان، محمد رادمهر در گفتگو با خبرنگاران با اعلام این مطلب گفت: تیم تخصصی جامعه پزشکی متشکل از متخصصین پزشكی از سوی بسیج جامعه پزشکی و دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان و با همكاري سپاه پاسداران و پشتيباني فرمانداري به شهر كوشكنار و روستاهای ساحلی و روستا بوچير بخش مركزی اعزام می شوند.

رادمهر ضمن تبريك روز ارتش و تاسيس سپاه پاسداران و با تاکید بر ارتقای سلامت مردم ‌گفت: جامعه پزشكی و مسئولان ادارات شهرستان از هیچ کوششی در راستای خدمات بهداشتی درمانی دریغ نخواهند کردو از تلاش و پشتكار همه عزيزان قدردانی ‌و کار آنها را با ارزشمند بیان کرد.

رئيس شورای بهداشت و درمان شهرستان پارسيان اظهارداشت: در راستای خدمت‌رسانی به مناطق محروم و دورافتاده که از اهداف و آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی در حوزه بهداشت و درمان است، جامعه پزشکی استان هرمزگان با همکاری سپاه و فرمانداری با استقرار تیم‌های پزشکی در این شهرستان خدمات پزشکی رایگان به مردم شريف شهرستان ارائه می دهند.

وی هدف از این کار را ارائه خدمات پزشکی و توسعه بهداشت و درمان در روستاهای فاقد امکانات عنوان کرد.

رادمهر بيان داشت: این مجموعه با هدف خدمت‌رسانی به جامعه به ویژه در مناطق محروم و به منظور کسب رضایت خداوند متعال، به صورت جهادی وارد فعالیت شده است.

وی گفت: در راستای تحقق مطالبات و ابلاغ سيستهای نظام سلامت از سوی مقام معظم رهبری به دولت تدبير و اميد كه طرح های خوبی در سطح روستا از سوی بسیج جامعه پزشکی اجرا گردید.

وی در پايان  هدف از اين اعزام‌ها را انتقال و ترويج فرهنگ ارزشمند جهاد و شهادت در دفاع مقدس به نسل جوان و يادآوري حماسه‌ها و ايثارگري‌هاي رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس و در جنگ نرم عنوان كرد.

ارسال نظرات