خبرگزاری بسیج: رئیس دانشگاه علوم پزشکی یزد با اشاره به اهمیت توجه ویژه به اجرای درست طرح تحول سلامت، از بهره‌برداری بخش سرطان خون بیمارستان شهید صدوقی(ره) یزد خبر داد.
کد خبر: ۸۵۱۲۲۶۲
|
۳۱ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۸:۵۴
سرطان


به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد، محمد‌رضا میرجلیلی صبح امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه با بیان اینکه حفظ سلامت جامعه از اساسی‌ترین مباحث مدیریت جامعه است، اظهار داشت: حوزه درمان و سلامت جامعه به مشارکت‌های منسجم مردمی نیاز فراوان دارد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی(ره) یزد با اشار به عنوان سال جدید گفت: همدلی و همزبانی بین مردم و مسئولان در حوزه درمان و پیشگیری از بیماری بسیار ارزشمند و موثر است.

میرجلیلی با اشاره به نقش اصحاب رسانه در امر فرهنگ‌سازی رعایت بهداشت افزود: خبرنگاران با ایجاد اعتماد در جامعه نسبت به رابطه دوستی و صمیمت بین مردم و مسئولان نظام، نقش مهمی را ایفا می‌کنند.

وی در مورد برنامه‌های دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی(ره) در امسال، توجه ویژه به شعار مزرعه تا سفره به منظور نظارت دقیق بر چگونگی تولید و نحوه مصرف غذای سالم، نظارت بهتر و بیشتر بر بهداشت محیط و نظارت کامل‌تر در جهت اصلاح طرح تحول سلامت را از جمله سرفصل‌های علوم پزشکی یزد دانست.

میرجلیلی با اشاره به ضرورت و اهمیت اجرای صحیح طرح تحول سلامت گفت: هدف از اجرای این طرح، ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به مردم به نحو احسن است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یزد بهره‌برداری از بیمارستان شهید دکتر رهنمون یزد، بهره‌برداری از بخش سرطان خون بیمارستان شهید صدوقی، تقویت کلینیک خاتم الانبیا(ص) یزد، و تقویت کلینیک‌های تخصصی در شهرستان‌های استان را از جمله برنامه‌های تدوین شده در سال جدید عنوان کرد.

نقل از تسنیم

ارسال نظرات