خبرهای داغ:
جانشین فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج سپاه زیرکوه: بايستي از همه ظرفيت ها و فرصت ها براي خدمت به مردم استفاده كرد.
کد خبر: ۸۵۱۲۲۷۹
|
۲۵ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۵

قاسمی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی با اشاره بهنامگذاری سال 1394 از سوی امام خامنه ای (حفظه الله) اظهار داشت: از دلایلی که رهبری این نام را انتخاب کردند می توان به این اشاره کرد که مردم به مراتب از مسئولين براي دفاع از انقلاب و حضور در صحنه هاي مختلف نظام جلوتر هستند و شايد امام خامنه ای خواسته اند كه به نحوي به مسئولين اعلام نمايند كه با مردم همدل و همزبان و همراه باشند.
جانشین فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج سپاه زیرکوه ادامه داد: از دیگر دلایل نام گذاری شعار سال جاری وجود فرصت هاي زياد و چالش هاي پيش رو در زمان فعلي است كه مي طلبد انسجام بين دولت و ملت بيشتر شود.
وی با بیان اینکه دليل دیگری که ایشان این شعار را انتخاب کرده اند می تواند موضوع هسته اي و مذاكرات باشد، گفت: بنظرم امام خامنه ای خواستند كه مسئولين جزئيات توافقات را شفاف به مردم اعلام كنند و از طرفي با منتقدين با متانت برخورد كنند.
قاسمی عنوان کرد: آخرين دلیل انتخاب شعار امسال آرامشي است كه امروز جامعه ما به آن نياز دارد و امام خامنه ای خواستند كه با نزديكي دلها و زبانها آرامش نسبي بر جامعه حاكم باشد.
جانشین فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج سپاه زیرکوه گفت: بايستي از همه ظرفيت ها و فرصت ها براي خدمت به مردم استفاده كرد تا جايي كه امكان دارد با همت، دلهای مردم به نظام و دولتمردان پيوند بخورد.
وی نقش بسیج و سپاه را در خصوص شعار سال مهم و محوری دانست و افزود: بسيج بيش از گذشته با مردم همراهی داشته باشد و خدمات دهي و خدمات رساني به مردم را تقويت و براي تامين معيشت مردم گام بردارد .
قاسمی ادامه داد: سازماندهي در بدنه بسيج را جزء اولويت ها قرار دهد تا با مديريت بر تمام بسيجيان در صحنه هاي مورد نياز به نحو احسن بتواند از حضور مردم استفاده نمايد.
جانشین فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج سپاه زیرکوه گفت: بسیج می تواند اميد به نظام و انقلاب و ظهور منجي را در مردم بدمد، كج اخلاقي ها و كج روي هاي مسئولين، نسبت به مردم را متذكر شود.
وی با بیان اینکه شعار سال گذشته هنوز محقق نشده است، عنوان کرد: فرهنگ و اقتصاد دو مقوله بسيار مهم و حياتي براي جامعه اسلامي ما و نيازمند كار جهادي مي باشند، فرهنگ از اقتصاد هم مهمتر است و اقتصاد هم ضرورت جامعه ماست بايستي تلاش كرد و بر اساس منويات و تدابير مقام معظم رهبري گام برداشت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها