خبرهای داغ:
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور بیرجند گفت: یکی از برنامه های امسال بسیج دانشجویی برگزاری یک تریبون آزاد است که در این تریبون با دعوت از یک کارشناس استانی، دانشجویان نظرها، انتقادها و پیشنهادات خود را اعلام و پاسخ آن را از کارشناس دریافت خواهند کرد.
کد خبر: ۸۵۱۲۲۹۷
|
۲۶ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۰

محسن اکبرپور در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی اظهارداشت: از مهم ترین برنامه های ترم گذشته دانشگاه پیام نور بیرجند برگزاری کنگره ملی شهدای دانشجو، پیاده روی های دانشجویی، بازدید از مرکز توانبخشی حضرت علی اکبر(ع)، غبارروبی مزار شهدا، بازدید از خانواده های شهدا، اردوی راهیان نور و مشهد و اکران فیلم های جشنواره مقاومت بوده است.

وی افزود: همچنین در نیمسال گذشته دو کرسی آزاد اندیشی با موضوع شبکه های اجتماعی و ازدواج آسان در دانشگاه برگزار شده است که زیاد مورد استقبال پرشور دانشجویان قرار نگرفته است.

وی یکی از مهم ترین دلایل عدم استقبال پرشور دانشجویان از کرسی های آزاد اندیشی را عدم اعتماد به نفس برای اظهار نظر و همچنین اطلاعات ناکافی آنها برای شرکت در بحث ها دانست.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور بیرجند گفت: دانشگاه پیام نور بیرجند در ایام نوروز سه گروه جهادی دانشجویی را برای محرومیت زدایی به مناطق محروم خور و گارجگان خوسف اعزام کرد.

اکبرپور اظهارداشت: بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور گروه تئاتر توانمندی را تشکیل داده است و هم اکنون هم اقدام به فراخوان برای جذب سایر افراد مستعد و علاقه مند کرده است.

وی ادامه داد: برای ترم بعد هم برگزاری یک کرسی آزاد اندیشی و یک تریبون آزاد را پیش بینی کرده ایم که در این تریبون با دعوت از یک کارشناس استانی، دانشجویان نظرها، انتقادها و پیشنهادات خود را اعلام و پاسخ آن را از کارشناس دریافت خواهند کرد.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور بیرجند افزود: بسیج دانشجویی این دانشگاه همچنین نشت سیاسی- بصیرتی را با موضوع توافق لوزان برای روشنگری در این موضوع برای دانشجویان برگزار خواهد کرد.

اکبرپور با اشاره به دعوت و حضور افراد جنجالی به دانشگاه های استان گفت: اگر این دعوت ها از روی قصد و غرض ورزی نباشد و تنها برای آگاهی و روشنگری دانشجویان باشد اشکال ندارد اما همه باید بدانند که دانشجویان با علم و بصیرت خودشان می توانند جبهه حق و باطل و حرف درست و غلط را تشخیص دهند.

وی افزود: در ترم آینده و همزمان با انتخابات مجلس، بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور برای افزایش بصیرت دانشجویان و کمک به برگزاری انتخابات نشست روشنگری برگزار خواهد کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها