خبرهای داغ:
معاون هماهنگ کننده سپاه انصارالرضا(علیه السلام) خراسان جنوبی:
معاون هماهنگ کننده سپاه انصارالرضا(علیه السلام) خراسان جنوبی گفت: مردم متدین و انقلابی خراسان جنوبی روز جمعه پس از ادای نماز جمعه در حمایت از مردم مظلوم و بی پناه یمن تظاهرات خواهند کرد.
کد خبر: ۸۵۱۲۳۰۲
|
۲۶ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۱

سرهنگ علی قاسمی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی اظهارداشت: مردم متدین و انقلابی خراسان جنوبی روز جمعه پس از ادای نماز جمعه در حمایت از مردم مظلوم و بی پناه یمن تظاهرات خواهند کرد.

وی افزود: این تظاهرات در سراسر شهرستان ها و بخش های استان با حضور مردم، نهادها و سازمان های دولتی برگزار می شود و جنایات آمریکا و متحدین عرب محکوم خواهد شد.

معاون هماهنگ کننده سپاه انصارالرضا(علیه السلام) خراسان جنوبی با شاره به اینکه در یمن دولتی وجود ندارد و قیام مردم یمن هم کاملا مردمی و به حق است گفت: استکبار و شورای امنیت در حمله به سوریه دولت را محکوم می کنند اما در یمن که دولتی وجود ندارد مردم را محکوم کرده و اقدام به تجاوز به سرزمین آنها کرده است.

قاسمی تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران همیشه مدافع مردم و بخصوص مردم مظلوم بوده است و باری دیگر برای اعلام انزجار خود از استکبار و اعلام حمایت از مردم مظلوم یمن تظاهرات خواهند کرد و به صحنه خواهند آمد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها