خبرهای داغ:
مسئول دفتر بسیج دانشجویی فردوس گفت: کرسی های آزاداندیشی سبب افزایش بصیرت دانشجویان می شود و از آنجایی که دانشجویان آینده سازان و مدیران این جامعه خواهند بود لازم است که درباره مسائل سیاسی و فرهنگی کشور و منطقه آگاهی و بصیرت داشته باشند و در کنار ادامه تحصیل در این کرسی ها شرکت کنند.
کد خبر: ۸۵۱۲۳۱۸
|
۳۰ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۷

محسن آخوندی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی، اظهارداشت: امسال هفت یا هشت کرسی آزاد اندیشی در سطح دانشگاه های فردوس برگزار شود که موضوع این کرسی ها با توجه به مسائل روز جامعه از جمله مباحث انتخاباتی، انرژی هسته ای، مباحث فرهنگی، تهدیدهای فرهنگی و موضوع حجاب باشد.

وی افزود: سال گذشته 5 کرسی آزاد اندیشی با موضوعات روابط دختر و پسر، تاثیر بازی های رایانه ای، انرژی هسته ای و عفاف و حجاب برگزار شد و مورد استقبال پرشور دانشجویان قرار گرفت.

وی با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری بر  برگزاری کرسی های آزاد اندیشی و بصیرت افزایی این کرسی ها اظهارداشت: از آنجایی که دانشجویان آینده سازان و مدیران این جامعه خواهند بود لازم است که درباره مسائل سیاسی و فرهنگی کشور و منطقه آگاهی و بصیرت داشته باشند و در کنار ادامه تحصیل در این کرسی ها شرکت کنند.

مسئول دفتر بسیج دانشجویی فردوس افزود: از طرفی چون بیداری اسلامی نشات گرفته از انقلاب اسلامی ایران است و همچنین کشور ما در برابر تهدیدهای استکبار قرار دارد، باید دانشجویان به عنوان قشر مهمی از جامعه از مسائل روز جامعه آگاه باشند تا بتوانند به عنوان یک مدیر و یا شهروند در مورد این مسائل  به نظام کمک کنند.

آخوندی تصریح کرد: در سال گذشته علاوه بر برگزاری کرسی های آزاد اندیشی چند نشست بصیرت افزایی برگزار شده است.

وی تربیت هادیان سیاسی را از دیگر برنامه های سال گذشته عنوان کرد و گفت: در سال گذشته چند جلسه سیاسی برای دانشجویان علاقه مند برگزار شد و آنها به عنوان هادی و آگاهی دهنده مسائل سیاسی در دانشگاه ها و بین دوستان خود فعالیت می کنند.

وی اظهارداشت: در 8 اردیبهشت سال جاری به مناسبت میلاد امام علی(ع) و روز معلم و استاد گردهمایی بسیجیان برگزار خوالهد شد که بیش از 500 نفر در این گردهمایی شرکت خواهد کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها