خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در استان سمنان با تأکید بر تلاش‏های مستمر در راه فراگیر شدن دین اسلام در جهان گفت: حلقه ‏های صالحین بسیج مصادیق بوستان‏ های بهشتی هستند.
کد خبر: ۸۵۱۲۳۲۵
|
۳۱ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۵
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسيج از سمنان، حجت‏الاسلام سیدمحمد شاهچراغی در دیدار با مربیان حلقه‏ های صالحین و فرمانده سپاه شهرستان سمنان ضمن گرامیداشت میلاد امام باقر(ع) بیان کرد: مربیان و سرگروه‏ های صالحین از اجر معنوی والایی نزد خداوند بهره خواهند برد؛ چرا که براساس فرمایش حضرت رسول اکرم(ص) «باید به سمت باغ‏های بهشتی که حلقه های ذکر خداوند هستند، شتافت».

وی با اشاره بر اینکه تربیت اسلامی امری تدریجی است، افزود: در این راه پر پیچ و خم افراد باید صبور باشند و گام به گام تا رسیدن به هدف که همان فراگیر شدن دین اسلام در جهان است، تلاش کنند.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان، حلقه‏های صالحین را مصداقی از بوستان‏های بهشتی دانست و گفت: مربیان نباید انتظار داشته باشند که تلاش‏ها و آموزش‏های آنها به سرعت به ثمر و نتیجه مطلوب برسد؛ بلکه این مسیر طولانی است و نباید از توکل به خداوند در این راه نامید شوند.

حجت‏ الاسلام شاهچراغی با بیان اینکه کار مربیان و سرگروه‏های صالحین را مقدس است، بیان کرد: این توفیق نصیب هر انسانی نخواهد شد؛ چرا که برداشتن حتی یک قدم در راه خداوند توسط انسان‏های لایق و برگزیده انجام می‏گیرد.

وی خطاب به مربیان و سرگروه‏های صالحین بیان کرد: دختران و پسرانی که نزد شما درس اخلاق و اسلام را می‏آموزند، آینده‏سازان این کشور و ملت خواهند بود؛ پس ارزش کار خود را بدانید و بیش از پیش تلاش کنید.

امام جمعه سمنان تصریح کرد: تربیت سه راه دارد که زبان و کلام از مؤثرترین آنها است؛ بنابراین مربیان باید با زبان متربیان خود صحبت کرده و مفاهیم را با شیوه‏ای دلنشین بیان کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها