خبرهای داغ:
مدیر عامل پدافند غیر عامل گلستان:

شرکت گاز پایلوت آموزشی پدافند غیر عامل گلستان می‎شود

مدیر عامل پدافند غیر عامل گلستان گفت: شرکت گاز پایلوت آموزشی پدافند غیر عامل در گلستان می‎شود و این تفاهم نامه‎ای است که در ایام عید با این شرکت انعقاد شده است.
کد خبر: ۸۵۱۲۳۲۹
|
۳۱ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از گرگان ؛قاسم غریب آبادی صبح امروز درگردهمایی روسا و اعضای کارگروه‎های 14گانه پدافند غیر عامل گلستان اظهار کرد: شرکت گاز پایلوت آموزشی پدافند غیر عامل در گلستان می‎شود و این تفاهم نامه‎ای است که در ایام عید با این شرکت انعقاد شده است.

وی ابراز داشت: تاحالا فعالترین کارگروه ، انرژی و آب بوده که مدیر عامل آب منطقه ای استان به عنوان رئیس گروه قرار دارد و مصوبات به صورت کلی به ما ارائه شده است.

مدیر عامل پدافند غیر عامل گلستان به اهمیت پدافند غیر عامل در مباحث بهداشت و سلامت و بیولوژیک اشاره کرد و گفت: با توجه به جنگ زیستی و بیو لوژیک امروز از طرف دشمنان نظام به ویژه رژیم صهیونیستی شکل گرفته نیاز است که کارگروه بهداشت پدافند غیر عامل استان به برگزاری جلسات اهتمام جدی داشته باشد.

غریب آبادی با بیان اینکه سیاست ما در سال 94 برا اساس آموزش و پژوهش است، اذعان کرد: کارگروه ها به صورت مشترک فعالیت می‎کنند و مصوبات و صورت جلسات این کارگروهها باید به صورت هر دو ماه یکبار به شورای پدافند غیر عامل ارسال شود.

وی تصریح کرد: مقام معظم رهبری بر اهمیت پدافند غیر عامل در کشور تاید دارد و در این راستا می‎فرماید« اگر پدافند غیر عامل نباشد تمامی دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی ایران در یک نصف روز به هدر خواهد رفت».

مدیر عامل پدافند غیر عامل گلستان ابراز داشت: در پدافند غیر عامل در بحث انرژی هسته‎ای به گونه‎ای عمل کردیم که امکان تخریب آن در کشور وجود ندارد و بر این اساس رئیس جمهور آمریکا در سخنرانی خود می‎گوید اگر برایم امکان داشت تمام پیچ و مهرههای هستهای ایران را از هم باز می‎کردم .

غریب آبادی با بیان اینکه در سطح استان گلستان مسائل پدافند غیر عامل به خوبی دنبال می‎شود، گفت: در طی یک مصوبه در شورای پدافند غیر عامل استان مقرر شد فرمانداران به عنوان روسای پدافند عامل فعالیت خود را در استان شروع کنند.

وی با بیان اینکه اساسنامه شورای پدافند غیر عامل به شهرستانهای استان ارسال شده، گفت: مقرر شده که جلسات شورای پدافند غیر عامل به صورت ماهانه تشکیل شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار