استاندار اردبیل در نشستی با مدیران شرکت بازرگانی شاهد از کلنگ زنی منطقه ویژه اقتصادی نمین با حضور معاون اول رییس جمهور خبر داد.
کد خبر: ۸۵۱۲۳۸۸
|
۳۱ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل،دراین نشست استاندار اردبیل ازکلنگ زنی منطقه ویژه اقتصادی نمین با حضور معاون اول رییس جمهور در آینده نزدیک خبرداد و گفت: با آغاز عملیات اجرایی زیر ساخت های منطقه ویژه اقتصادی در سه ماهه اول سالجاری فعالیت این منطقه شروع  و موجب تحول استان می شود.

مجید خدابخش افزود:  منطقه ویژه  اقتصادی با هدف ایجاد  فرصت  های اشتغال  و کار آفرینی و رونق اقتصادی در محدوده ای به مساحت  دو هزار هکتار اجرایی و عملیاتی می شود.

وی مزایای این منطقه در برخورداری سرمایه گذاران از معافیت های مالیاتی و گمرکی و تسهیل  در ورود و خروج کالاها و انبار و ذخیره کردن آن ها را یادآور شد و خاطر نشان کرد:  آغاز عملیات اجرایی منطقه  ویژه اقتصادی و راه اندازی منطقه آزاد در استان دو بال حرکت استان  به سمت  توسعه پایدار خواهد بود که تاثیر آن را می توانیم  در عمران و آبادانی بیش تر منطقه  شاهد باشیم.

استاندار اردبیل در بخش دیگری از سخنان خود افزود:  با تکمیل  پروژه هایی همچون  راه آهن اردبیل ، فعال  کردن منطقه ویژه اقتصادی و هم چنین  منطقه آزاد تجاری استان  و تامین و تکمیل برخی از زیر ساخت  ها می توانیم توسعه استان را به سرعت  شتاب دهیم .

در ادامه این نشست  مدیرعامل شرکت شاهد نیز از تهیه  طرح اولیه  سایت پلان این منطقه  خبرداد و افزود: در چند روز آینده  شرکت  مشاور در منطقه حضور یافته تا نسبت به تهیه طرح  جامع  منطقه  اقدام  تا به دبیرخانه مناطق آزاد و ویژه  اقتصادی کشور تحویل  داده شود.

قبادی ادامه دادمنطقه ویژه اقتصادی  می تواند منشاء تحول اقتصادی در استان باشد و زمینه را برای توسعه  اقتصادی و ایجاد اشتغال و رونق تولید ملی در منطقه  فراهم آورد.

 

 

ارسال نظرات