مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان اردکان گفت : در سال گذشته ، 505 نفر از مددجویان تحت حمایت این نهاد آموزش های فنی و حرفه ای را فرا گرفتند .
کد خبر: ۸۵۱۲۴۸۳
|
۳۱ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اردکان ؛ علیرضا خلیلی با بیان این خبر افزود : آموزش ، یکی از ضرورت های رشد و توسعه اقتصادی و ایجاد مهارت های لازم برای سرمایه انسانی است .

وی با بیان اینکه در سال گذشته تعداد 505 نفر از مددجویان تحت حمایت کمیته امداد آموزش های فنی و حرفه ای را فرا گرفتند اظهار داشت : توسعه آموزش های فنی و حرفه ای در دوره های کوتاه مدت و بلند مدت و حرفه آموزی از سرفصل های ارائه شده در این دوره ها بوده است .

علیرضا خلیلی گفت : در همین راستا تعداد 460 نفر در دوره های کوتاه مدت ، 30 نفر در دوره های بلند مدت و 15 نفر در دوره های حرفه آموزی شرکت کردند .

به گفته مدير کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان اردکان این کلاسهای آموزشی با هدف ارتقای آگاهی و مهارت های فنی مددجویان در زمینه رشته های کسب و کار ، آموزش های سخت افزار و نرم افزار ، آرایش و پیرایش ، خیاطی و غیره برای مددجویان ارائه شده است .

علیرضا خلیلی تصریح کرد : در این دوره های آموزشی تعداد 176 نفر مرد و تعداد 329 نفر زن شرکت داشته که در پایان دوره برای هر کدام از شرکت کنندگان گواهی آموزشی صادر شده است .

ارسال نظرات