با حضور سردار کمیل و با موضوع تدوین نقش مازندران و گلستان در دفاع مقدس برگزار شد
نشست مشترک مدیران کل حفظ آثار و پیشکسوتان دفاع مقدس استانهای مازندران و گلستان با مساعدت سپاه نینوا در تپه نورالشهدای گرگان برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۱۲۵۱۶
|
۳۱ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۱




 خبرگزاری بسیج مازندران، به گزارش روابط عمومی اداره کل حفظ آثار و نشرارزش های دفاع مقدس مازندران، نشست مشترک مدیران کل حفظ آثار و پیشکسوتان دفاع مقدس استانهای مازندران و گلستان در خصوص اجرایی شدن ستاد تدوین استان گلستان با توجه به جغرافیای تاریخی آن زمان استان که شامل مناطق و شهرهای هر دو استان بود برنامه ریزی و در مرکز فرهنگی(باغ موزه) دفاع مقدس واقع در تپه نورالشهدای گرگان برگزار شد.

این نشست که به میزبانی سپاه نینوای استان گلستان و اداره کل حفظ آثار این استان و با هدف اجرایی شدن ستاد تدوین استان گلستان برگزار شد، در زمینه نقش مردم و رزمندگان گلستان در مجموعه لشکر 25 کربلا و سایر یگان های استان بحث و قرار شد با مساعدت دو اداره کل حفظ آثار و سپاه نینوا بخش تدوین استان گلستان فعال شود.

همچنین قرار شد با همت سپاه نینوای گلستان و اداره کل حفظ آثار این استان خاطرات و عملکرد فرماندهان و رزمندگان در قالب های مختلف اخذ و نسبت به فعال سازی جامعه پژوهشگران استان گلستان اقدامات لازم انجام پذیرد.

این جلسه که به ریاست سردار کمیل کهنسال مسئول ستاد تدوین استان های مازندران و گلستان و تعدادی از پیشکسوتان دفاع مقدس استان گلستان  برگزار شد، قرار شد با مسئولیت سردار رزاقیان، کمک و مساعدت سپاه نینوا و پیگیری های اداره کل حفظ آثار گلستان و همچنین مساعدت دفتر حضرت آیت الله نور مفیدی نماینده ولی فقیه در استان گلستان و همکاری تمامی پیشکسوتان دفاع مقدس  از همین هفته دبیرخانه ستاد تدوین استان گلستان شروع به کار نماید.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها