یزدی ها پس از نمازجمعه به اقدامات اخیر آل سعود اعتراض می کنند

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد در نشست اعضای ستاد بزرگداشت 14 و 15 خرداد از برگزاری تظاهرات مردم دارالعباده در محکومیت هتک حرمت به دو زائر نوجوان ایرانی و حمله آل سعود به یمن، پس از نماز دشمن شکن جمعه این هفته خبر داد.
کد خبر: ۸۵۱۲۵۱۸
|
۳۱ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۵

به گزارش یزد رسا به نقل از یزدامروز؛ رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد درابتدای نشست بزرگداشت 14 و 15 خرداد با تبریک فرا رسیدن ماه رجب از برگزاری تظاهرات مردم دارالعباده در محکومیت هتک حرمت به دو زائر نوجوان ایرانی و حمله آل سعود به یمن،  پس از نماز دشمن شکن جمعه این هفته خبر داد.


حجت الاسلام محمد فخرالدینی با گرامیداشت یاد و خاطره شهید محمد منتظر  قائم گفت: 5اردیبهشت نه تنها یادآور یاد وخاطره این شهید بزرگوار است بلکه سالروز سقوط آمریکائی ها در صحرای طبس و عنایت بارز حضرت حق به این ملت و نظام است.


فخرالدینی با بیان این مطلب که روز 5 اردیبهشت یک عید ملی و فرا ملی است با بیان خاطره ای از یک افسر آمریکایی در خصوص حادثه طبس گفت: به تعبیر خود امریکائی ها و براساس باور قلبی ملت بزرگ ایران در این حادثه عظیم دست خدا با حضرت امام(ره) و ملت همراه بود و شن های صحرای طبس همچون مرغان ابابیل مامور الهی بودند پس به جاست مراسم سی و پنجمین سالگرد این حادثه تاریخی و به شکرانه لطف الهی، باشکوه هرچه تمامتر برگزار شود.

 

وی همچنین از برگزاری مراسم گرامیداشت شهید محمد منتظر و شهدای پاسدار در روز پنجم اردیبهشت ماه در محل مسجد روضه محمدیه برگزار خواهد شد.

 

حجت الاسلام فخرالدینی در بخش دیگری از سخنانش به بیست وششمین سالروز رحلت امام امت(ره) و پنجاه و دومین بزرگداشت مراسم آن یار سفرکرده پرداخت و گفت: در سال گذشته 7هزار نفر و در سال جاری 6هزار و پانصد نفر به حرم مطهر اعزام می شوند البته برنامه اعزام در سال جاری و آینده صورت می گیرد و به دلیل تقارن ماه مبارک رمضان با مراسم 14خرداد ،چند سال اعزام زائر صورت نمی پذیرد.

 

رئیس ستاد بزرگداشت 14 و15 خرداد با یادآوری تقارن جشن های نیمه شعبان با رحلت حضرت امام(ره) و گرامی داشت 15خرداد تاکید کرد: با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری در  برپایی پرشور ایام میلاد حضرت بقیت الله، برگزاری مراسمات جشن به قوت خود باقی است اما باید این مسئله به گونه ای مدیریت شود که حرمت معمار کبیر انقلاب نیز حفظ شود و مطمئنا مردم دارالعباده همگام با ملت رشید ایران، در گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل دقت نظر خواهند داشت چرا که می دانند بزرگداشت حضرت روح الله(قدس) در حقیقت بزرگداشت انقلاب است.


گفتنی است مراسم بزرگداشت ارتحال بنیانگذارکبیر انقلاب و گرامیداشت شهدای 15خرداد صبح روز پنجشنبه مصادف با 14 خردادماه سال جاری در مسجد روضه محمدیه برپا خواهد شد.


لازم به توضیح است دراین مراسم اعضای کمیته های مختلف ستاد بزرگداشت 14 و15 خرداد در جهت بهتر برگزار شدن این مراسم به تبادل نظر پرداختند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار