مسئول سازمان بسیج کارمندان ادارات مازندران با اشاره به اینکه بسیج کارمندان این استان کمک کار دولت در زمینه مدیریت مصرف برق در ادارات می‌شود، گفت: 35 هزار بسیجی مازندران برای مدیریت مصرف برق همکاری می‎کنند.
کد خبر: ۸۵۱۲۵۲۰
|
۳۱ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۹

مسئول بسیج کارمندان مازندران:


 


 

خبرگزاری بسیج مازندران، شهرام نوری در همایش مدیریت مصرف برق با همکاری بسیج ادارات کل مازندران با اشاره به اینکه استراتژی بسیج در ادارات توانمند کردن دولت است، اظهار کرد: بسیج هر جا که احساس شود گره کوچک از مشکلات مردم را می‌تواند باز کند، حاضر است در این عرصه وارد شود.

 

مسئول بسیج کارمندان مازندران با اشاره به رشادت بسیج در دوران دفاع مقدس افزود: در دوران دفاع مقدس بسیج رسالت خویش را به خوبی ایفا کرد.

 

وی با اعلام اینکه ادارات باید الگوی مناسبی در مدیریت مصرف شوند، افزود: بسیج ادارات امسال با فرهنگ‌سازی نسبت به مدیریت مصرف برق در کنار ادارات توزیع برق فعالیت می‌کند.

 

مسئول بسیج ادارات مازندران یادآور شد: اقدامات پشتیبانی توسط مسئولان برق انجام می‌شود و از تولیدات فرهنگی برای ترویج کاهش مصرف برق در ادارات استفاده می‌کنیم، همچنین در شهرستان‌ها نیز این موضوع باید به صورت جدی نیز پیگیری شود.

 

وی یادآور شد: برای اجرای مناسب این طرح در صورتی که بتوانند در شورای اداری مصوبه‌ای در زمینه کاهش مدیریت مصرف برق دریافت کنند موفق خواهیم بود.

 

مسئول بسیج کارمندان استان با اعلام اینکه 65 درصد کارمندان مازندران بسیجی هستند، افزود: 35 هزار کارمند بسیجی در مازندران داریم که در این زمینه می‌توانند کمک کار دولت باشند.

 

وی اضافه کرد: باید تلاش کنیم که امسال بسیجیان کارمند کارنامه قابل قبولی در حوزه مدیریت مصرف برق ارائه دهند.

 

نوری تاکید کرد: کاهش مدیریت مصرف باید به نوعی در کشور الگوسازی شود و با توجه به پذیرش این موضوع توسط بسیج انتظار است که به نتایج مطلوبی در این زمینه برسیم.

 

در ادامه عضو هیئت مدیره شرکت برق استان مازندران با اشاره به اینکه روحیه حاکم بر تفاهمنامه باید زمینه کاهش مصرف برق در ادارات را فراهم کند، گفت: یکی از رسالت‌های این تفاهم‌نامه ایجاد فرهنگ صرفه‌جویی در مصرف برق است.

 

ایمان اصغری اظهار کرد: همه به خوبی می‌دانیم که مدیریت در مصرف انرژی برای کاهش هزینه برق بسیار کمک می‌کند، در این امر نیاز به فرهنگسازی مناسب است تا اطلاعات و مدیریت مصرف به صورت جدی در ادارات استان نهادینه شود.

 

وی با اعلام اینکه مصرف انرژی در منازل نیز باید رعایت شود، افزود: فرهنگ دینی ما نیز نسبت به مدیریت مصرف تاکید ویژه دارد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها