سردار عبدالله پور:

313 زائر گیلانی پیاده به حرم امام(ره) اعزام می شوند

جانشین فرماندهی سپاه قدس گیلان از اعزام کاروان پیاده 313 نفری زائران هر کدام با نام یک شهید به منظور شرکت در مراسم ارتحال امام(ره) از این استان خبر داد.
کد خبر: ۸۵۱۲۵۵۴
|
۳۱ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۹:۱۵

سردار محمد عبدالله‌پور در جلسه سوم خرداد ماه سالروز پیروزی عملیات بیت‌المقدس با اشاره به نقش ویژه شهدای گیلان در آزادسازی خرمشهر اظهار کرد: شش هزار نفر در عملیات بیت‌المقدس به شهادت رسیدند.

وی 260 نفر از شهدای آزادسازی خرمشهر را گیلانی عنوان کرد و افزود: از هر 23 نفر شهید عملیات بیت‌المقدس یک نفر گیلانی است.

سردار عبدالله‌پور در ادامه از اعزام کاروان پیاده و سواره به حرم امام(ره) از گیلان خبر داد و خاطرنشان کرد: مدت 25 سال است کاروان مذکور به حرم امام(ره) اعزام می‌شود و تجلی ارادت گیلانی‌ها به امام(ره) است.

جانشین فرماندهی سپاه قدس گیلان با تاکید بر پشتیبانی از برنامه‌های فرهنگی و حماسی دوران دفاع مقدس، بیان کرد: کاروان پیاده مرقد امام(ره) از فعالیت‌های فرهنگی در استان محسوب می‌شود.

وی تعداد راهیان مرقد امام(ره) را 313 نفر خواند و تصریح کرد: هر کدام از زائران با حضور بر مزار یک شهید به نیابت از شهدا به طرف مرقد امام(ره) حرکت می‌کنند.

سردار عبدالله‌پور در ادامه به استقبال گیلانی‌ها در سفر رئیس جمهور اشاره کرد و یادآور شد: استقبال آگاهانه مردم گیلان پاسخ آنی به نام‌گذاری «دولت و ملت، همدلی و هم‌زبانی» مقام معظم رهبری بود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار