خبرهای داغ:
مسئول تربیت بدنی سپاه صاحب الامر(عج)قزوین:

همایش پیاده رویی خانواده ویژه خانواده‌های پاسداران و بسیجیان برگزارخواهد شد

مسئول تربیت بدنی سپاه صاحب الامر(عج)قزوین اذعان کرد: همایش پیاده رویی خانواده ویژه خانواده‌های پاسداران و بسیجیان به مناسبت هفته سلامت برگزارخواهد شد.
کد خبر: ۸۵۱۲۵۵۵
|
۳۱ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۹:۱۵

محمدرضا لشگری مسئول تربیت بدنی سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از قزوین با اشاره به آغاز هفته سلامت عنوان کرد: به مناسبت هفته سلامت همایش پیاده رویی خانواده ویژه خانواده‌های پاسداران و بسیجیان برگزارخواهد شد.

وی گفت: پیاده رویی خانوادگی با هدف ارتقاء سلامت همکاران و خانواده های آنان در 3/ اردیبهشت ماه اجرا می‌شود.

مسئول تربیت بدنی سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین اضافه کرد: ترویج ورزش، تبیین ضرورت و توجه بیشتر به ورزش همگانی و نقش ورزش در سلامت جامعه از دیگر اهداف برگزاری پیاده رویی خانوادگی می‌باشد.

این مسئول با اشاره به اینکه آغاز هفته سلامت از یکم اردیبهشت می‌باشد، اذعان کرد: ایمنی غذا از مزرعه تا سفره شعار هفته سلامت است که به منظور افزایش سلامت و بیشتر شدن ایمنی غذا نامگذاری شده است.

لشگری با بیان اینکه هر ساله پیاده رویی خانوادگی برای خانواده‌های پاسداران و بسیجیان برگزارمی‌شود، تصریح کرد:  پیاده روی خانوادگی هر ساله با استقبال خوب خانواده‌ها برگزار می‌شود که سال گذشته بیش از چهار هزار شرکت کننده در این همایش حضور داشتند و امیدواریم امسال نیز با حضور خانواده‌ها باشکوه‌تر بیشتری برگزار شود.

مسئول تربیت بدنی سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین با اشاره به برنامه‌های هفته سلامت عنوان کرد: مسابقات تیراندازی با تفنگ بادی،مسابقات طناب کشی، ویژه خواهران در روزهای دوشنبه ،چهارشنبه ومسابقه حمل مسدوم،طناب کشی مختص برادران در روزهای یکشنبه، سه شنبه اجرا می‌شود.

وی در ادامه افزود: همایش پیاده رویی خانوادگی در روز پنج شنبه8:30 صبح از مقابل دانشگاه آزاد اسلامی جاده سلامت به سمت مجتمع فرهنگی تفریحی طلائیه برگزار می‌گردد.

لشگری در خاتمه از مساعدت‌های تربیت بدنی تقدیر و تشکر کرد، متذکر شد: در پایان مراسم به 50 نفر از سرپرست‌های خانواده‌ها هدایای اهداء خواهد شد.

1006/ت 30/ب

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار