جهان بار دیگر شاهد تجاوز و خونریزی رژیم آل سعود و مزدوران وابسته به آن ،در حمله به کشورمسلمان ، مظلوم و بی دفاع یمن می باشد.
کد خبر: ۸۵۱۲۵۶۲
|
۳۱ فروردين ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از زنجان، در پی حملات عربستان به کشور یمن، طلاب و روحانیون ابهر بیانیه ای به این شرح صادر کرد؛

این ماجراجویی خفت بار و سبک سرانه ی عربستان که با پشتیبانی همه جانبه ی آمریکا و رژیم غاصب صهیونیستی و دیگر مزدوران و ایادی آنها صورت می گیرد، نشان دهنده ی عدم درک صحیح از شرایط کنونی منطقه و قدرت طلبی جاهلانه این سران فاسد و خودکامه است.
آیا تجربه تلخ تجاوز نظامی امریکا و متحدانش به افغانستان ، عراق و جنگ افروزی در منطقه و فرو رفتن در باتلاق آن کشورها، از ذهن رژیم حاکم بر عربستان و مزدورانش فراموش شده است؟ بدون شک نتیجه این تجاوز ، چیزی جز افزایش تنش و تشنج در منطقه و ریخته شدن خون مردم مظلوم و بی گناه نبوده و قطعا منجر به شکست و فرو رفتن آل سعود در باتلاق یمن خواهد شد.
طلاب و روحانیون حوزه های علمیّه شهرستان ابهر ، ضمن محکوم کردن تجاوز عربستان سعودی و متحدان مزدور آن به کشور بی دفاع یمن و حمایت همه جانبه از مردم بی دفاع یمن و انقلاب مردمی صورت گرفته در آن، برپایان بی قید و شرط درگیری ها و آتش بس فوری تحت نظارت شورای امنیت سازمان ملل متحد تاکید می نماید و از مجامع بین المللی می خواهد ضمن شکستن سکوت خود، در محکومیت و پایان دادن به این تجاوز ددمنشانه، اقدامات لازم و جدی را انجام دهد.
و در پایان پیام طلاب و روحانیون حوزه های علمیّه شهرستان ابهر وهیدج به مردم یمن نیز مقاومت و پایداری در برابر این تجاوز ضد بشری تا بیرون کردن متجاوزان و رسیدن به سر منزل پیروزی است ، چراکه طبق وعده محتوم الهی حق بر باطل پیروز است : " نصر من الله و فتح قریب"

ارسال نظرات