مالکیت این روزنامه در اختیار یک کارتل مطبوعاتی صهیونیستی در لندن است...
کد خبر: ۸۵۱۲۵۶۳
|
۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۶

خبرگزاری بسیج – سرویس اخبار ویژه

 روزنامه‌ی غربگرای شرق نوشت :« کتاب «ماهی سیاه کوچولو» نوشته‌ صمد بهرنگی با تصویرگری فرشید مثقالی که نشر نظر آن را منتشر کرده و به‌تازگی با ترجمه‌ آزیتا راثی توسط انتشارات تاینی‌آول لندن به زبان انگلیسی منتشر شده است، در صدر فهرست ١٠کتاب برگزیده‌ منتقد روزنامه گاردین قرار گرفت.»

روزنامه انگلیسی گاردین که مالکیت آن در اختیار یک کارتل مطبوعاتی صهیونیستی در لندن می‌باشد، از رسانه‌هایی است که طی 4 دهه اخیر از هیچ کوششی برای توهین به اسلام و دشمنی با مسلمانان و خصوصا حمایت از دشمنان قسم‌خورده‌ی انقلاب اسلامی فروگذار نکرده است.

گفتنی است صمد بهرنگی از نویسندگان پان ترکیست می‌باشد که در 29 سالگی مرد . آثار وی در قبل و بعد از انقلاب ممنوع الچاپ بوده است!! «ماهی سیاه کوچولو»عنوان کتابی است از این نویسنده که مدت ها بیانیه ی غیر رسمی چپ های فدایی خلق بوده است. این کتاب داستان یک ماهی سیاه کوچک است که در یک رود زندگی می کند ولی می­خواهد به دریا برسد. اخیرا هم «لیلی گلستان» از اعضای کانون غیر قانونی نویسندگان بر اساس همین کتاب ، کتاب دیگری نوشته است که خبر انتشار آن هم باعث ذوق زدگی روزنامه‌ی شرق شد تا جایی که چندین بار به رپورتاژ برای آن پرداخت!

بررسی‌های سرویس اخبار ویژه‌ی خبرگزاری بسیج نشانگر آن است که عملکرد روزنامه‌ی شرق در حوزه‌ی فرهنگی، سمپاتی کاملا آشکاری نسبت به دشمنان جمهوری اسلامی و جاسوسان سرویسهای بیگانه خصوصا بریتانیا و آمریکا را نشان می‌دهد.

ارسال نظرات