خبرهای داغ:
شاه امیریان
بیانیه سپاه فجر استان فارس به مناسبت سالروز تاسیس سپاه پاسداران:
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران نمادی ارزشمند است که ایستادگی در برابر ابرقدرت های شرق و غرب را سرلوحه کار خود قرار داده.
کد خبر: ۸۵۱۲۵۸۴
|
۳۱ فروردين ۱۳۹۴ - ۲۲:۵۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، سپاه فجر استان فارس به مناسبت فرا رسیدن سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیانیه صادر کرد. در این بیانیه آمده است: سپاه فجراستان فارس با تکریم و تعظیم به مقام شامخ شهیدان انقلاب اسلامی و دفاع مقدس بویژه 15000 شهید والامقام استان فارس و تاکید به راهبرد و تدبیر فرمانده معظم کل قوا در نامگذاری امسال به نام دولت و ملت همدلی و همزمانی  تاکیددارد: هوشیاری، هوشمندی و آمادگی همه جانبه ملت ایران و پاسداران سلحشور، بسیجیان بصیر  و اراده راسخ آحاد مردم در خلق حماسه های سترگ، تداوم عزتمندانه انقلاب اسلامی و ناکامی بیگانگان و معاندین قسم خورده نظام تحت منویات و فرامین مقام معظم ولایت فقیه و فرمانده معظم کل قوا ـ حضرت امام خامنه ای عزیز ( مد ظله العالی ) ـ رقم خواهد زد.



متن بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

اگرسپاه نبود کشور هم نبود.  حضرت امام خمینی (ره)

 دومین روز از اردیبهشت ماه، اولین بهار انقلاب اسلامی، روزی به یاد ماندنی در صفحه تاریخ اسلامی است آری، در چنین روزی بود که نفسهای قدسی حضرت روح ا...(ره) عزت و افتخار همیشگی را رقم زد و آینده نگری پیر جماران فرمان تشکیل نهاد مقدسی را صادر نمود تا لشگریان خدا جهادی همیشگی و همه جانبه را در یکی از بزرگترین سنگرهای دفاع از اندیشه های نظام یعنی سپاه پاسداران اسلامی آغاز نمایند، و این جهاد را به نظاره نشستیم چه آنجا که جنگ تحمیل شد، در لباس دفاع و چه بعد از آن دوران در عرصه های سازندگی و فرهنگی و هم اکنون نیز شاهد تسریع روند فعالیت های نظام توسط این نهاد مقدس، دوشادوش آن بسیجیان و اقشار مختلف آن در عرصه های ورزشی، فرهنگی،اجتماعی و ... هستیم.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی كه مولود مبارك انقلاب اسلامی است، در همه جهان پس از صدر اسلام پدیده بی سابقه ای است. این پدیده در حقیقت، مظهر عینی و مجسمی است برای شعارهای انقلاب اسلامی، شعار ایستادگی در مقابل همه قدرتهای بزرگ با سلاح اتكال به خدا،  شعار غلبه خون بر شمشیر و شعار حركت برای نجات مستضعفان و از همین رو است كه سلطه های بزرگ در سراسر جهان با چشم انزجار و نفرت، به این پدیده الهی می نگرند چنانكه به انقلاب اسلامی."

امروز اگر سپاه و ولایت مداران ایثارگر آن مورد تهمت وبغض استکبار جهانی وصهیونیسم بین المللی قرار می گیرند، به دلیل نقش محوری وراهبردی است که این نهاد مردمی واستراتژیک برعهده دارد.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران نمادی ارزشمند است که ایستادگی در برابر ابرقدرت های شرق و غرب را سرلوحه کار خود قرار داده و با پیروی از سالار شهیدان امام حسین علیه السلام عزّت و افتخار را پیشه راه خود ساخته تا در سایه روحیه انقلابی و معنویت، نقش تعیین کننده ای در دفع حملات دشمنان اسلام و ایران، ایفا کند.

سپاه فجراستان فارس  به مناسبت دوم اردیبهشت؛ سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به فرمان حضرت امام خمینی (ره)، با تکریم و تعظیم به مقام شامخ شهیدان انقلاب اسلامی و دفاع مقدس بویژه 15000 شهیدوالامقام استان فارس و تاکید به راهبرد وتدبیرفرمانده معظم کل قوادرنامگذاری امسال به نام دولت و ملت همدلی و همزمانی  تاکیددارد: هوشیاری، هوشمندی و آمادگی همه جانبه ملت ایران و پاسداران سلحشور، بسیجیان بصیر  و اراده راسخ آحادمردم در خلق حماسه های سترگ ، تداوم عزتمندانه انقلاب اسلامی و ناکامی بیگانگان و معاندین قسم خورده نظام تحت منویات و فرامین مقام معظم ولایت فقیه و فرمانده معظم کل قوا ـ حضرت امام خامنه ای عزیز ( مد ظله العالی ) ـ رقم خواهد زد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها