نماینده مردم شهریار در مجلس شورای اسلامی گفت: کشور بسیار پرهزینه و با تعارف و تبعیض اداره می‌شود و هزینه‌های جاری کشور به بیش از 160 هزار میلیارد تومان رسیده است.
کد خبر: ۸۵۱۲۷۰۷
|
۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج، حسین گروسی در نطق میان‌دستور خود در جلسه علنی امروز مجلس (1 اردیبهشت 94) گفت: به یقین تمامی موفقیت‌ها و دستاوردهای سال فاطمی از جمله دیپلماسی هسته‌ای حاصل عنایت آن بانوی مکرمه و همدلی و همزبانی، ایثار و شهادت و استقامت 36 ساله مردم بزرگ و فداکار در کنار تدبیر و پافشاری تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای به ویژه رئیس دولت تدبیر و امید بوده است.

وی ادامه داد: بر همین اساس جمهوری اسلامی ایران توانست با عقلانیت و منطق و به کار گیری دیپلماسی کارآمد حقانیت حقوق مردم خود را به جهانیان به ویژه 1+5 به اثبات رساند اما آمریکا هنوز از گزینه‌های روی میز خود صحبت می‌کند.

نماینده مردم شهریار در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب فرمودند مظلومیت شهدا را از تریبون مجلس به گوش جهانیان برسانید. من می‌خواهم با صدای رسا به آمریکا که دم از راستی‌آزمایی می‌زند بگویم که ما برای هر صندلی که روی آن نشسته‌ایم 756 شهید داده‌ایم و از سال 58 تاکنون صداقت، عقلانیت و منطق خود را به جهانیان و خصوصا کسانی که دم از راستی‌‌آزمایی می‌زنند نشان دادیم.

گروسی خاطرنشان کرد: من می‌خواهم به آمریکا و پدیدآورندگان داعش و طالبان بگویم جهانیان رفتار مردم با فرهنگ ایران را با 65 دیپلمات جاسوس که اقرار به جاسوسی در ایران کردند فراموش نخواهم کرد که چگونه آنان را بدون کوچک‌ترین آزار و اذیت به آمریکا منتقل کردند.

وی افزود: ایران راستی‌آزمایی خود را از سال 58 به اثبات رسانده است و امروز نوبت آمریکا است که برای یک بار هم که شده رفتار تهدیدآمیز 36 ساله خود را کنار گذاشته و حداقل یک بار با صداقت با مردم ایران رفتار کند.

عضو کمیسیون صنایع مجلس اظهار داشت: کشور بسیار گران و با تعارف و تبعیض اداره می‌شود. هزینه‌های جاری کشور به بیش از 160 هزار میلیارد تومان رسیده است و فساد اداری، اقتصادی و مالی رو به افزایش است. مگر فرمان 8 ماده رهبر معظم انقلاب در خصوص مبارزه با فساد اداری، اقتصادی و مالی فراموش شده است.

گروسی در پایان با اشاره به مشکلات فرهنگیان جامعه گفت: چرا آموزش و پرورش از این نکته کلیدی غافل است. تمامی کشورهایی که امروز از نظر اقتصادی و صنعتی پیشرفت کرده‌اند و درآمد سرانه بالایی دارند اول به آموزش و پرورش خود توجه کردند که از جمله آن می‌توان به آلمان، ژاپن، آمریکا و کره جنوبی اشاره کرد.

ارسال نظرات