نماینده مردم میناب در مجلس گفت: آقای رئیس‌جمهور در آستانه سفر شما به استان فارس، زمزمه‌هایی شنیده می‌شود که می‌تواند مردم این استان را بی‌نهایت ناراحت کند و امیدواریم که اینگونه نباشد.
کد خبر: ۸۵۱۲۷۲۰
|
۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج، سیدعبدالکریم هاشمی نماینده مردم میناب در مجلس شورای اسلامی صبح امروز (سه‌شنبه) در نطق میان‌دستور خود اظهار داشت: آقای رئیس‌جمهور! از شما می‌خواهیم که در مورد توسعه سواحل مکران اهتمام بیشتری به خرج دهید.

وی با بیان اینکه وضعیت آب شرب استان هرمزگان در وضعیت بسیار اسفناکی به سر می‌برد، خاطرنشان کرد: ما در کنار آبیم و تشنه آب؛ برای تأمین آب شرب بندرعباس از آب‌شیرین‌کن مسئولان چاره‌ای بیندیشند.

این نماینده مجلس خاطرنشان کرد:‌در میناب دیگر آبی وجود ندارد که بخواهد برای همخونی‌های خود در بندرعباس بفرستد. میناب 30 سال است که آب خود را با بندرعباسی‌ها تقسیم کرده است.

هاشمی از سازمان مدیریت، وزارت جهاد کشاورزی خواست تا نسبت به خسارات کشاورزان استان هرمزگان تدبیر بیندیشد.

وی در ادامه اظهارات خود گفت: آقای رئیس‌جمهور در آستانه سفر شما به استان فارس، زمزمه‌هایی شنیده می‌شود که می‌تواند مردم این استان را بی‌نهایت ناراحت کند و امیدواریم که اینگونه نباشد.

نماینده مردم میناب در مجلس خاطرنشان کرد: استقرار جمعیت در سواحل خلیج فارس راه‌های بهتری دارد. بنابراین طرح‌های اولیه ممکن است ما را با مشکل مواجه کند بنابراین وزارت کشور دستور مقام عظمای ولایت برای استقرار بیشتر در سواحل مرکزی را مورد توجه قرار دهد.

هاشمی در مورد حق و حقوق فرهنگیان نیز خطاب به وزارت آموزش و پرورش گفت:‌وزارت آموزش و پرورش به حق و حقوق فرهنگیان که تربیت نسل آینده را بر عهده دارند توجه بیشتری کند و افزایش دستمزد‌ آنها را در دستور کار قرار دهد.

ارسال نظرات