با پایان عمر خدمتی سرهنگ رنجبر مرد پرتلاش بسیج سازندگی مازندران ، خادم سی ساله سپاه، غلام‌رضا شریعتی که او هم مدتهاست به سن بازنشستگی رسیده، به‌عنوان مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه کربلای مازندران منصوب شد.
کد خبر: ۸۵۱۲۷۷۰
|
۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۴

 


 

خبرگزاری بسیج مازندران، غلام‌رضا شریعتی به‌ عنوان مسئول جدید سازمان بسیج سازندگی سپاه کربلای مازندران معارفه شد.

 

وی با بیان اینکه عمل به اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی و توسعه این مهم در دستور کار برنامه سازمان بسیج سازندگی مازندران قرار دارد، گفت: طرح‌های زیادی برای حمایت در حوزه اقتصاد مقاومتی وجود دارد که امسال بررسی همه آنها صورت می‌گیرد.

 

شریعتی افزود: از همه بسیجیان علاقه‌مند به حوزه تولید دعوت می‌‌شود تا وارد این عرصه شده و در توسعه اقتصاد منطقه و کشور سهیم باشند.

 

غلام‌رضا شریعتی قبل از این مسئولیت فرماندهی سپاه ناحیه ساری را برعهده داشت، همچنین قبل از وی عبدالسعید رنجبر مسئولیت سازمان بسیج سازندگی مازندران را عهده‌دار بود.

با پذیرش این بسیجی فعال به خدمت در بسیج سازندگی سپاه کربلا مازندران، که در سن بازنشستگی نیز قرار گرفته ، شایعه عهده داری وی در مسئولیت  بارزسی سپاه کربلا هم پایان رسید.

 جامعه بسیجی مازندران ضمن مسئلت توفیق برای  مسئول سرد و گرم چشیده سپاه کربلا،  به منظور تحقق منویات مقام عظمای ولایت مبنی بر توجه به رونق اقتصاد مقاومتی، تحرک  و پویایی شایسته در اقتصاد و سازندگی را برای بسیجیان جامعه اسلامی آرزو دارد.

   

ارسال نظرات
پر بیننده ها