به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، نماینده مردم شهرستان های شاهرود و میامی به مناسبت آغاز اجلاسیه شهدا پیامی صادر نمودند که متن آن به شرح ذیل منتشر می گردد:
کد خبر: ۸۵۱۲۷۷۸
|
۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۸
در كلام امام خميني (ره) رهبر فقيد انقلاب اسلامي «شهادت هنر مردان خداست»، شهادت تلالو تابنده‌اي از كمال انسان در مسير حق‌طلبي تا نيل به قله‌هاي افتخار و سعادت است، سعادتي كه دستيابي به آن، مرهون ايثار و از خودگذشتگي مردان و زنان پاكدامني است كه عندربهم يرزقون‌اند.

شجره طيبه جمهوري اسلامي ايران امروز با خون شهيدان و شجاعت ايثارگران در طول سال‌هاي انقلاب و دوران دفاع مقدس، سرو مستحكم و تنومندي شده است كه اقتدار و توانمندي آن دشمن را به اعتراف و تسليم واداشته و سايه‌سار آن مامن و ملجا مستضعفان جهان و زمينه‌ساز موج بيداري اسلامي گشته است.

با استناد به فرمايش ارزنده رهبر معظم انقلاب كه «پیكر مطهر و معطر شهیدان هر جا آرام گیرد، یاد مبارك و آرامبخش و بهجت‌انگیز خود را در فضا می‌پراكند و صفا و معنویت می‌آفریند»؛ امروز جاي‌جاي ايران اسلامي، در فضايي معطر به عطر پاك شهدا، معنويتي عاشقانه و پاك يافته است چراكه در خانه و كوچه‌ و روستا و شهر اين سرزمين، نشانه‌هايي از پلاك و چفيه و پوتين و لباس‌هاي خاكي و چشمان منتظر مادران، برجاي مانده است.

امروز شاهرود عزيز كه از سوي رهبر معظم انقلاب به عنوان شهر معلمان دين و اخلاق معرفي شد با تقديم ۱۰۲۶ شهيد سرفراز و هزاران جانباز و ايثارگر به خود مي‌بالد كه غيور مردان و زنان دلاوري را در دامان خود پرورش داده و در مسير پاسداري از آرمان‌هاي متعالي انقلاب اسلامي، اينچنين حماسه‌‌آفريناني را تربيت كرده است.

برگزاري اجلاسيه بزرگداشت شهداي شهرستان شاهرود فرصت مغتنمي است تا با گراميداشت ياد و نام و خاطره شهداي بزرگوار، فرهنگ ايثار و شهادت را بار ديگر با صداي بلند بازخواني كنيم و سنگيني تعهد و وظيفه خويش در ادامه راه شهداي گرانقدر را بار ديگر به ياد بياوريم.

اينجانب از تمامي تلاشگران و زحمتكشان برگزاري اين مراسم تقدير و تشكر مي‌نمايم و توفيق روزافزون تمامي خدمتگزارن ميهن عزيز اسلامي را از درگاه ايزدمنان خواستارم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها