خبرهای داغ:

بازدید مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی از روند ایجاد نمایشگاه کنگره سه هزار شهید استان سمنان

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان در بازدید از روند ایجاد نمایشگاه کنگره سرداران و سه هزار شهید این استان بر آمادگی این اداره کل برای تعامل در هرچه بهتر برگزاری این کنگره و نمایشگاه تأکید کرد.
کد خبر: ۸۵۱۲۸۱۹
|
۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، در این بازدید که مشاور استاندار سمنان در امور ایثارگران و جمعی از مسوولان اجرایی این نمایشگاه حضور داشتند محمد رضا سوقندی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دوران حماسه و خون گرامیداشت یاد شهدا را وظیفه ای ملی و دینی خواند.

وی بر مشارکت انجمن های فرهنگی هنری این اداره کل در برپایی این نمایشگاه و استفاده از توان فرهنگی و هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان تاکید کرد.

کنگره بزرگداشت سه هزار شهید این استان به عنوان بزرگترین رخداد فرهنگی استان سمنان،ازنهم تا هجدهم اردیبهشت در سالن غدیر سمنان برگزار می شود.

برنامه کنگره شهدای استان سمنان از نهم اردیبهشت با نواختن زنگ ایثار مدارس این استان آغاز و 600 دانش آموز در حرکتی که نماد اعزام رزمندگان است، به سمت گلزار شهدای سمنان حرکت می کنند.
دهم اردیبهشت گردهمایی 600 نفره روحانیون استان سمنان در سالن غدیر سمنان، گلباران قبور مطهر شهدای این استان و برنامه با نوای کاروان با حضور هنرمندان کشوری ،برگزاری همایش کودک و نوجوانان با حضور هزار و 300 دانش آموز پسر استان سمنان از دیگر برنامه های کنگره بزرگداشت سرداران و سه هزار شهید استان سمنان است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها