خبرهای داغ:
نماینده تام الاختیار ریاست دانشگاه آزاد اسلامی در استانهای شمالی:

از ابتدای انقلاب ما به اقتصاد مقاومتی نیاز داشتیم

نماینده تام الاختیار ریاست دانشگاه آزاد اسلامی در استانهای شمالی گفت: امروز نیاز داریم که مسائل اقتصاد مقاومتی در دانشگاه تدوین شود.
کد خبر: ۸۵۱۲۸۶۲
|
۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از گرگان، دکتر احمد شاهورانی نماینده تام الاختیارریاست عالی دانشگاه آزاد اسلامی در استانهای شمالی(گیلان،مازندران و گلستان) ، عصر امروز در جلسه شورای راهبردی فرهنگی و اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی گلستان دو عنصر مهم و تعیین کننده در هر حکومت را فرهنگ و جامعه دانست.

وی تصریح کرد: خانواده کوچکترین رکن جامعه در هر کشور است و باید به آن توجه ویژهای شود.

نماینده تام الاختیار ریاست دانشگاه آزاد اسلامی در استانهاب شمالی اظهار کرد: فرهنگ قالب جمهوری اسلامی ایران فرهنگ اسلامی است و نیاز است جامعه ما با فرهنگ غنی اسلامی رنگ خدایی به خود بگیرد.

شاهورانی تصریح کرد: امروز نیاز داریم که مسائل اقتصاد مقاومتی در دانشگاه تدوین شود و باید در دانشگاه ها به ویژه دنشجویان اقتصاد، به مسائل اقتصاد مقاومتی بپردزایم .

وی با بیان اینکه از ابتدای انقلاب ما نیازمند اقتصاد مقاومتی بودیم، خاطرنشان کرد: مسئولان فرهنگی دانشگاه باید تعقل و تفکر را از طریق بحث و تبادل نظر و جلسات آزاد اندیشی در دانشگاه دنبال کنند.

نماینده تام الاختیار ریاست دانشگاه آزاد اسلامی اذعان کرد: 10 سال است که مقام معظم رهبری مسائل آزاد اندیشی و کرسیهای آزاد اندیشی را در دانشگاهها مطرح کرده و ما باید بیندیشیم چه اقدامات مثبتی در این راستا انجام شده است.

انتهای پیام/


ارسال نظرات
پر بیننده ها