خبرهای داغ:
در بندرترکمن برگزار شد:

اعزام منتخبین هسته های فرهنگی جوان و جمعی از مربیان قرآن به اردوی زیارتی قم

منتخبین هسته های فرهنگی جوان از هیئت بانوان نورالشهدا و جمعی از مربیان قرآن بندرترکمن، با حمایت اداره تبلیغات اسلامی این شهرستان، به اردوی زیارتی قم اعزام شدند.
کد خبر: ۸۵۱۲۸۶۶
|
۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان ،رمضان خالوحسین، کارشناس امور فرهنگی اداره تبلیغات اسلامی بندرترکمن با اعلام این خبر گفت: در سالروز ولادت با سعادت امام محمد باقر ( ع ) و با پیگیری های به عمل آمده از سوی مسئولان هیئت بانوان نورالشهدا و مؤسسه قرآنی مکتب النور، منتخبین هسته فرهنگی جوان هیئت بانوان نورالشهدا و جمعی از مربیان قرآن این شهرستان، به اردوی آموزشی - زیارتی شهر مقدس قم اعزام شدند.

وی با اشاره به همکاری دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم در اعزام این مجموعه افزود: حجت‌الاسلام جعفر کوهستانی، رئیس اداره تبلیغات اسلامی بندرترکمن نیز با حضور در مراسم بدرقه کاروان اعزامی به قم، بر ضرورت توجه به ارتقای فرهنگ آموزه های دینی و معرفتی در جوانان، حضور آنان در اماکن زیارتی را موجب افزایش سطح معرفتی و تقویت باورهای اعتقادی دانست.

حجت‌الاسلام کوهستانی ضمن ارائه توصیه های لازم به جوانان و بیان فضائل حضرت معصومه ( س )، درک ثواب زیارت حضرت فاطمه ( س ) را رفتن به زیارت حضرت فاطمه معصومه ( س ) دانست و از آنان خواست توکل بر خدا و توسل به ائمه معصومین را سرلوحه کار خود قرار دهند.

گفتنی است، دراین اردو زیارتی و آموزشی که به مدت ۴ روز برگزار می‌شود جوانان هیئت نورالشهدا مورد حمایت دفتر امام جمعه و پایگاه بسیج فاطمیه نیز قرار گرفتند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها