خبرهای داغ:
بهمنی فرمانده بسیج دانش آموزی شهرستان بندرترکمن گفت : مرحله سوم دوره های آمادگی دفاعی با حضور دانش آموزان سال دوم متوسطه دختر در مدارس سطح شهرستان بندرترکمن برگزارشد.
کد خبر: ۸۵۱۲۸۷۰
|
۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان ؛بهمنی فرمانده بسیج دانش آموزی شهرستان بندرترکمن ضمن تشریح اهداف دوره های درس آمادگی دفاعی گفت: با توجه به تهدیدات و خطرات فرا روی جامعه، آموزش های دوره های آمادگی دفاعی می تواند در آگاهی بخشی به دانش آموزان نقش موثری داشته باشد.

وی افزود: در راستای ارتقای کیفیت درس آمادگی دفاعی در حوزه نظری و عملی با هدف تقویت روحیه شجاعت و فداکاری در دانش آموزان مرحله اول و دوم دوره های درس آمادگی دفاعی سال گذشته برگزار شده و مرحله سوم آن در سال جاری به صورت عملی در سطح مدارس در حال انجام است.

فرمانده بسیج دانش آموزی حوزه ابوعمار بیان داشت: در این دوره دانش آموزان علاوه بر افزایش مهارت های فردی و گروهی در دفاع نظامی و غیرنظامی، استفاده صحیح از ابزارهای دفاعی در مواقع لازم، اصول تیراندازی، تمرین حالات تیراندازی، فرامین خط آتش، نکات ایمنی، باز و بست اسلحع، شناسایی و کاربرد متعلقات سلاح کلاشینکف، فشنگ گذاری، فشنگ برداری، خشاب گذاری و خشاب برداری را با نظارت مربیان خود فرا می گیرند.

بهمنی در خصوص اهداف برگزاری این برنامه بیان داشت: این دوره از آموزش ها به منظور افزایش توان رزمی و آشنایی بیشتر دانش آموزان با سلاح سبک و نحوه تیر اندازی در راستای درس آمادگی دفاعی و آموزش نظامی برگزار می شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها