معاون سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان:
معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان گفت: فعالیت سپاه برای دشمنان مایه رعب و وحشت است.
کد خبر: ۸۵۱۲۸۷۸
|
۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از زنجان، کیهان قهرمانی ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار کرد: در دوم اردیبهشت‌ماه سال 58 به فرمان تاریخی امام خمینی (ره) نهاد مقدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شکل گرفت.

وی با اشاره به اینکه هدف از تشکیل این نهاد مقدس تلاش در راستای تحقق آرمان‌های الهی و گسترش فعالیت‌های دینی مطابق قوانین جمهوری اسلامی ایران بود، تصریح کرد: تقویت کامل بنیه دفاعی جمهوری اسلامی ایران از طریق همکاری با سایر نیروهای مسلح و آموزش و سازمان‌دهی نیروهای مردمی از دیگر اهداف تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بود.

معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان با تأکید بر اینکه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مهم‌ترین پشتوانه انقلاب و نظام در زمینه‌های نظامی، سیاسی، فرهنگی و ... است، اضافه کرد: به حق سپاه پاسداران در طول فعالیت خود اقدامات ارزشمندی انجام داده است و اگر این خصیصه‌ها برای سپاه پاسداران اعلام می‌شود، اغراقی در کار نیست.

وی در ادامه با اشاره به برخی از فعالیت‌های انجام شده توسط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار کرد: این نهاد مقدس با در هم آمیختن توانایی رزمی، علمی، معنویت و اخلاق و تمرکز فوق‌العاده با حفظ روحیه انقلابی توانسته است، رضایت امام خمینی (ره)، مقام معظم رهبری و ملت را کسب کند و همین امر موجب شده که سپاه خار چشم دشمنان باشد.

قهرمانی با بیان اینکه پاسداران جان ‌بر کف نه تنها در میادینی همچون ثامن‌الائمه، طریق‌القدس، فتح‌المبین سرنوشت جنگ را به نفع امام و مسلمین رقم زدند، بلکه پس از دفاع مقدس نیز با نظر فرمانده معظم کل قوا وارد عرصه سازندگی و بازسازی خرابی‌های جنگ و عقب‌ماندگی‌های علمی و صنعتی کشور شدند و در این عرصه نیز به افتخارات بزرگی نائل آمدند که تبدیل ایران به یکی از کشورهای صاحب‌نام در عرصه ساخت سد یکی از آن‌ها است.

وی با توجه به ساختار سازمانی سپاه که یک نهاد انقلابی، نظامی و فرهنگی است، گفت: این نهاد با وجود مأموریت ذاتی همواره در حوادث و مسائل غیر مترقبه پیشگام بوده است.

معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان ادامه داد: نقشی که سپاه از همان سال‌های اول انقلاب با فداکاری و ایثار ایفا کرده مشابه حرکتی بود که حضرت امام حسین (ع) با جهاد در برابر دشمنان به منظور دفاع از اسلام انجام داده است.

وی با تأکید بر اینکه بدون شک سپاه به عنوان یکی از نهادهای برجسته توانسته جهان را تحت تأثیر خود قرار دهد و در مقابل همه قدرت‌های استعمارگر و زورگو موضع‌گیری کند، گفت: در 35 سال گذشته این نهاد انقلابی توانسته است از انقلاب و اسلام با اوج قدرت و اقتدار دفاع کند و آن را به نسل بعد انتقال دهد.

قهرمانی داشتن نیروهای مؤمن، متعهد و انقلابی را یکی از افتخارات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برشمرد و اضافه کرد: موفقیت‌آمیز بودن این نهاد در مدیریت و شرایط مختلف در حوزه‌های جنگ سخت و نرم موجب شده است تا نظام اسلامی همواره به مثابه یک فرصت به این نهاد بنگرد.

وی با اشاره به آمادگی کامل این نهاد در موقعیت کنونی گفت: کل سیاست این مجموعه برای دوستان مایه آرامش و برای دشمنان مایه رعب و وحشت بوده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات