مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه طارم گفت: سپاه پاسداران در هر زمانی که احساس خطر کند با همه توان وارد صحنه می‌شود .
کد خبر: ۸۵۱۲۸۸۰
|
۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۵
حجت‌الاسلام محب‌علی احدی با اشاره به سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران اظهار داشت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران یکی از نهادهای انقلابی است که بعد از پیروزی انقلاب به فرمان امام خمینی (ره) تاسیس شد.

وی با اشاره به اینکه امام راحل با یاری مردم، انقلاب اسلامی ایران را به پیروزی رساندند، گفت: ملت ایران برای حفاظت از انقلاب اسلامی ایران از همه توان استفاده می‌کنند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه طارم هدف از تاسیس سپاه را حفظ و حراست از دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران اعلام کرد و بیان داشت: بعد از پیروزی انقلاب، سپاه در راستای تحقق فرامین امام راحل و مقام معظم رهبری و در مسیر حراست از ارزش‌های انقلاب حرکت می‌کند.

وی با بیان اینکه پس از پیروزی انقلاب دشمنان از راه‌های مختلف درصدد ضربه زدن به انقلاب هستند، تصریح کرد: سپاه برای دفاع از انقلاب و آرمان‌های امام راحل سرمایه‌گذاری کرده است.

احدی با اشاره به اینکه ملت ایران اذعان دارند سپاه با اقدامات خود همه توطئه‌های دشمنان را خنثی می‌کند، تصریح کرد: سپاه پاسداران در هر زمانی که احساس خطر کند با همه توان وارد صحنه می‌شود.

وی با بیان اینکه سپاه از زمان تاسیس تاکنون به خوبی از ارزش‌های انقلاب دفاع کرده است، افزود: سپاه با همراهی بسیجیان حوادث تلخ از جمله فتنه سال 88 را دفع کرده است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه طارم با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری بر تعمیق معنویت در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تاکید دارند، اظهار داشت: مردم در هر زمانی وظیفه ذاتی خود را برای حفاظت از انقلاب می‌دانند و به وظایف خود عمل می‌کنند.

وی با بیان اینکه سپاه بدون حضور مردم نمی‌تواند به اهداف و آرمان‌های خود دست یابد، تصریح کرد: با تشکیل بسیج، مردم نقش موثری در حفظ و حراست از آرمان‌های انقلاب ایفا می‌کنند.

احدی در پایان خاطرنشان کرد: سپاه یک مانع بزرگ در مقابل تجاوزگری‌های دشمنان محسوب می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات