فرماندار سمنان؛

برگزاری کنگره 3 هزار شهید بزرگترین رخداد فرهنگی استان سمنان است

فرماندار سمنان گفت: برگزاری کنگره بزرگداشت سه هزار شهید استان سمنان بزرگترین رخداد فرهنگی سال 94محسوب می شود.
کد خبر: ۸۵۱۲۹۰۰
|
۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۱:۰۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، حسن سعدالدین، صبح امروز ضمن بازدید از ستاد کنگره سه هزار شهید استان سمنان از بخش های مختلف این ستاد مانند کمیته تألیف و تدوین، کمیته جمع آوری آثار شهدا و... بازدید کرد.

وی با قدردانی از زحمات تمامی کارکنان و فعالان در ستاد کنگره سه هزار شهید استان سمنان بر تلاش بیش از پیش برای ایجاد شور و نشاط و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت همزمان با برگزاری کنگره بزرگداشت سه هزار شهید استان سمنان تأکید کرد.

فرماندار سمنان با بیان اینکه برگزاری کنگره بزرگداشت سه هزار شهید استان سمنان بزرگترین رخداد فرهنگی استان سمنان محسوب می شود، ادامه داد: باید در فضاسازی، تبلیغات شهری، و آماده سازی شهر برای برگزاری این مراسم تمامی ادارات و دستگاه های اجرایی تلاش کنند تا مردم با این رخداد بزرگ فرهنگی آشنا شوند.

سعدالدین اضافه کرد: همه اماکن و معابر عمومی شهر باید به عطر و رنگ و بوی شهادت بگیرد، فضاهای عمومی شهر باید تبلیغات بیشتری انجام شود تا مردم در جریان این رخداد عظیم فرهنگی قرار گیرند و اطلاع رسانی مطلوبی صورت گیرد.

وی همچنین ادامه داد: در همین راستا باید تمامی مساجد شهرها، اماکن عمومی، ادارات و دستگاه های اجرایی برنامه های متنوع و خوبی برنامه ریزی کنند، در طول برگزاری کنگره بزرگداشت شهدای استان، تمامی مساجد اقدام به برگزاری شب شعر و خاطره گویی با حضور همرزمان شهدا و خانواده های آنها کنند و برای شهدای پایگاه های بسیج در مساجد و ادارات اقدام به برگزاری یادواره کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار