خبرهای داغ:
شاه امیریان
فرمانده انتظامی فارس خبر داد
فرمانده انتظامی استان فارس گفت: با تشکیل و راه‌اندازی قرارگاه صالحین از سوی نیروی انتظامی این استان مبارزه با اشرار و قاچاقچیان با شدت ادامه دارد که در این راستا شب گذشته یکی از اشرار باسابقه در شیراز دستگیر شد.
کد خبر: ۸۵۱۲۹۰۱
|
۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۶:۱۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، سردار احمدعلی گودرزی بعدازظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با پیگیری و تلاش ماموران قرارگاه صالحین، نیروی انتظامی فارس هنگام ورود به محل اختفای شرور سابقه‌دار به‌نام مجتبی معروف به خروس با مقاومت وی روبه‌رو شده و در این راستا با تیراندازی هوایی قصد دستگیری وی را داشتند.

وی خاطرنشان کرد: شرور باسابقه با بی‌توجهی به اخطار ماموران بر اثر اصابت گلوله از ناحیه زانو مجروح و به بیمارستان منتقل می‌شود.

فرمانده انتظامی استان فارس تصریح کرد: فرد دستگیر شده  23 ساله دارای سوابق ضرب و جرج، قاچاق و تجاوز به عنف بوده و مدت پنج سال از دست نیروی انتظامی متواری بود که با هوشیاری ماموران دستگیر شد.

سردار گودرزی در ادامه از فعالیت‌های نیروی انتظامی در ماه گذشته خبر داد و افزود: در همین ماه سرقت‌های مهم 23 درصد و سرقت مسلحانه 29 درصد کاهش یافت که در مجموع شاهد کاهش 19 درصدی سرقت نسبت به مدت مشابه سال گذشته بوده‌ایم.

وی بیان داشت: در ماه گذشته نیز یک مورد گروگان‌گیری روی داد همچنین آمار قتل نیز هفت درصد در این استان کاهش داشته است که با تلاش‌های انجام‌شده امیدواریم این رقم همچنان سیر نزولی خود را طی کند.

فرمانده انتظامی استان فارس اضافه کرد: از ابتدای سال جاری نیز درمجموع 37 درصد تصادف فوتی در این استان کاهش یافته است.

سردار گودرزی بیان داشت: ماموران انتظامی فارس شبانه‌روز آماده مقابله با هرگونه ناامنی در این استان بوده و با قاطعیت با افراد مجرم به‌ویژه توزیع‌کنندگان مواد مخدر و سارقان برخورد قانونی می‌کنند.


ارسال نظرات
پر بیننده ها