خبرهای داغ:
رئیس کمیته تألیف ستاد کنگره بزرگداشت ۳ هزار شهید سمنان خبر داد؛

رونمایی از 4 عنوان کتاب در حوزه دفاع مقدس همزمان با برگزاری اجلاسیه شاهرود

رئیس کمیته تألیف و تدوین ستاد کنگره بزرگداشت سه هزار شهید استان سمنان گفت: همزمان با برگزاری اجلاسیه شهدای شهرستان شاهرود، چهار عنوان کتاب در این اجلاسیه رونمایی می‌شود.
کد خبر: ۸۵۱۲۹۰۴
|
۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۱:۲۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، محمد محقق در نشست هماهنگی برگزاری کنگره بزرگداشت کنگره سه هزار شهید استان سمنان در ستاد برگزاری آن اظهار داشت: همزمان با برگزاری اجلاسیه 992 شهید شهرستان شاهرود، از چهار عنوان کتاب در حوزه دفاع مقدس، ایثار و شهادت رونمایی می‌شود.

وی افزود: کتاب روشنگر با موضوع پژوهشی در زندگی روحانی شهید سید کاظم موسوی از شهرستان میامی، معاون وزیر آموزش‌ و پرورش در دولت شهید رجایی که در فاجعه 7 تیر به شهادت رسید، یکی از چهار عنوان کتابی است که در اجلاسیه شهدای شهرستان شاهرود رونمایی می‌شود.

به گفته رئیس کمیته تألیف و تدوین ستاد کنگره بزرگداشت سه هزار شهید استان سمنان نویسنده این کتاب، عباس خواجه شاه کوهی است.

محقق با اشاره به رونمایی از کتابی با عنوان "از بین‌النهرین تا نهر خین" شامل مجموعه زندگینامه و خاطرات

وی خاطرنشان کرد: کتاب از مهراب تا مجنون شامل زندگینامه و خاطرات سردار شهید منصور جلالی و کتاب دو نیم یک سیب زندگی و خاطرات شهیدان احمد و محمود قنبریان نیز در این اجلاسیه رونمایی می‌شود، خانم سمیرا سادات امامی و طیبه جعفری از نویسندگان این دو کتاب هستند.

رئیس کمیته تألیف و تدوین ستاد کنگره بزرگداشت سه هزار شهید استان سمنان افزود: فرهنگنامه شهدای شهرستان شاهرود نیز در 12 تا 15 جلد در حال نهایی شدن است که اشاره‌ای به آثار، خاطرات، وصیت‌نامه‌ها و زندگی‌نامه 992 شهید این شهرستان دارد.

رئیس کمیته تألیف و تدوین ستاد کنگره بزرگداشت سه هزار شهید استان سمنان اضافه کرد: همچنین برای شهدای شاخص این شهرستان، مانند شهیدان غنیمت پور، کاظم موسوی، قنبریان و جلالی به‌صورت ویژه کتاب چاپ خواهد شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها