با تمرکز بر روی برنامه‎های فرهنگی مانند تشکیل اردوهای جهادی و راهیان نورمی‌توان در راستای هدایت و ارشاد نسل جوان و حفظ ارزش‌های اسلامی و انقلابی گام برداشته و جنگ نرم را خنثی کرد.
کد خبر: ۸۵۱۲۹۲۶
|
۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۳:۰۴

سرهنگ مجید احمد جعفری  با اشاره به فرا رسیدن دوم اردیبهشت سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار داشت: یکی از دستاوردهای ارزشمند و مهم انقلاب اسلامی، تاسیس سپاه پاسداران به فرمان حضرت امام خمینی(ره) است.

وی افزود: این سپاه بود که همدوش و همپای مردم ولایی در سخت‌ترین شرایط و روزهای بحرانی اوایل انقلاب بدر صحنه‌ها حضور یافت و از این آزمون‌ها، موفق و سربلند بیرون آمد و تا الان هم ادامه دارد.

فرمانده سپاه ناحیه ساوه تصریح کرد: این نهاد با ارزش که مولود انقلاب اسلامی است، در همه جای جهان پس از صدر اسلام، پدیده بی‌سابقه‌ای است، این پدیده در حقیقت، مظهر عینی و مجسمی برای شعار انقلاب اسلامی، شعار ایستادگی در مقابل همه قدرت‌های بزرگ با سلاح اتکا به خدا، شعار غلبه خون بر شمشیر، شعار حرکت برای نجات مستضعفین است.

جعفری با اشاره به اینکه سلطه‌گران بزرگ در سراسر جهان با سپاه به شدت مخالفند گفت: این در حالی است که سپاه پاسداران انقلاب با آموزش و ساماندهی میلیون‌ها بسیجی و تقدیم شهیدان، جانبازان و آزادگان، خدمتگزاری صادقانه به ولایت و مردم را در عمل به اثبات رسانده است.

وی افزود: منویات امام راحل که فرمودند "اگر سپاه نبود کشور هم نبود" نشان از جایگاه و اهمیت سپاه در حفظ دستاوردهای کشور و اقتدار کشور دارد.

فرمانده ناحیه سپاه ساوه تصریح کرد: سپاه پاسداران در سایه روحیه انقلابی در کنار ارتش و با به کارگیری بسیج مردمی، درس تلخی به دشمنان اسلام داد و توانست توطئه‌های ایادی استکبارعلیه جمهوری اسلامی را خنثی و استمرار نظام جمهوری اسلامی را در جهان تضمین کند.

جعفری با اشاره به برنامه‌های امروز سپاه برای خنثی کردن توطئه‌های دشمنان گفت: با تمرکز بر روی برنامه‌های فرهنگی مانند تشکیل اردوهای جهادی و برنامه‌های راهیان نور می‌توان در راستای هدایت و ارشاد نسل جوان و حفظ ارزش‌های اسلامی و انقلابی که دژ محکمی در برابر هجمه‌های فرهنگی استکبار جهانی ایستاده و دشمنان را در رسیدن به اهداف شوم خود ناکام و ناامید کنیم.

وی افزود: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با پیروی از منویات فرمانده کل قوا مقام معظم رهبری راه خود را ادامه داده و موفق می‌شویم، نمونه آن نامه مقام معظم رهبری به جوانان اروپایی بود که بازتاب گسترده ای در سطح جهان داشت و سبب هوشیاری جوانان و سبب ایجاد ترس و دلهره در وجود سرکردگان جنایتکار شد.

ارسال نظرات