۳ اردیبهشت صورت می‌گیرد؛

تجمع بزرگ «یمن تنها نمی‌ماند» در امامزادگان شاخص استان مرکزی

معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی از برپایی اجتماع بزرگ یمن تنها نمی ماند در دفاع از مردم مظلوم یمن همزمان با سوم اردیبهشت ماه در امامزادگان شاخص استان خبر داد.
کد خبر: ۸۵۱۲۹۲۷
|
۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۳:۰۵

حجت الاسلام اصغر سلطانی، معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی گفت: این تجمع باهدف حمایت ودفاع معنوی و سیاسی ازمردم مظلوم یمن و محکوم کردن تخریب مساجد و امکان مذهبی این کشور برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: تجمع بزرگ یمن تنها نمی‌ماند همزمان با سراسر کشور در روز پنجشنبه سوم اردیبهشت پس از نماز مغرب و عشا با حضور گسترده مردم ولایتمدار استان در آستان مقدس امامزادگان و بقاع متبرکه شاخص برگزار خواهد شد.

معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان ضمن دعوت از عموم مردم استان جهت حضور پرشور در این مراسم اظهار کرد: قرائت قرآن، سخنرانی با محوریت ظلم ستیزی و جنایات  رژیم منحوس آل سعود و حمایت آمریکائی صهیونیستی از این جنایات در خصوص دفاع از مردم مظلوم یمن، قرائت دعای کمیل، مداحی و.... از جمله برنامه‌های پیش‌بینی شده در این تجمع بزرگ است.

این مقام مسئول در پایان، ضمن محکوم کردن این تجاوز بی‌رحمانه  و حملات وحشیانه رژیم آل‌سعود و کشتار کودکان و زنان بی دفاع مردم یمن و تخریب مساجد و اماکن مذهبی و ... ، یادآورشد: حضور پرشور مردم در این تجمع مشت محکمی بر دهان استکبار جهانی به عنوان حامیان اصلی این اقدامات خواهد زد.

ارسال نظرات