مجتمع فرهنگی ورزشی حضرت سیدالشهدا(ع) عصر دیروز همزمان با آغاز ماه رجب افتتاح شد.
کد خبر: ۸۵۱۲۹۳۹
|
۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۵:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج، علی افشار پور مدیر مسئول سالن ورزشی حضرت سیدالشهدا(ع) گفت: در راستای سیاست های سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری یزد به منظور آشتی مردم با ورزش و تاکید این سازمان بر ورزش شهروندی، این سالن با زیربنای تقریبی 800 متر مربع جهت ارائه خدمات به شهروندان و ورزش دوستان این منطقه همزمان با آغاز ماه رجب بازگشایی شد.

 

وی تاکید کرد: سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری از افتتاح چنین مجتمعی انتظار در آمد زایی ندارد و تنها ورزش را برای مردم می خواهد. لذا با هماهنگی های صورت گرفته با هیئات ورزشی استان و مربیان مجرب استانی و البته استقبال این عزیزان موفق شدیم با شهریه اندک، که بعضا تا 50 درصد کمتر از شهریه دیگر مراکز ورزشی هم می رسد، کلاس ها و جلسات را راه اندازی کنیم.

 

 

این مقام مسئول با اشاره به نزدیک شدن به فصل تعطیلات و فراغت نوجوانان و جوانان، گفت: به منظور استفاده همشهریان علی الخصوص محصلین که به زودی به دلیل فراغت از درس و تحصیل وقت آزاد بیشتری در اختیار دارند، رشته های متنوع ورزشی در نظر گرفته شده است. مجتمع فرهنگی- ورزشی حضرت سیدالشهدا(ع)  کار خود را با ثبت نام در رشته های کاراته در دو سبک آزاد و کنترلی، تکواندو، بوکس، کیک بوکسینگ، وشو، موآی تای، کبدی و پیلاتس و آیروبیک ویژه بانوان آغاز خواهد کرد؛ که از اول اردیبهشت تبلیغات و ثبت نام برای شرکت در این کلاس ها را آغاز می کنیم.

 

افشار پور، عنوان کرد: همچنین در کنار رشته های رزمی  سالن بدنسازی، تنیس روی میز، فوتبال دستی و دارت نیز در خدمت علاقه مندان و شهروندان خواهد بود.
انتهای پیام/ع



ارسال نظرات