به مناسبت سالروز تشكيل سپاه

پايوران ناحيه مقاومت بسيج مهريز با امام جمعه اين شهرستان ديدار كردند

پايوران ناحيه مقاومت بسيج مهريز به مناسبت سالروز تشكيل سپاه پاسداران انقلاب اسلامي با امام جمعه اين شهرستان ديدار كردند.
کد خبر: ۸۵۱۲۹۴۸
|
۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۳
به گزارش خبرنگار خبرگزاري بسيج از مهريز ،پايوران ناحيه مقاومت بسيج مهريز  به مناسبت سالروز تشكيل سپاه پاسداران انقلاب اسلامي با امام جمعه اين شهرستان ديدار كردند.

در اين ديدارسرهنگ زارع فرمانده ناحيه مقاومت بسيج مهريز ضمن تبريك ماه رجب و همچنين سالروز تشكيل سپاه گزارشي كوتاه در مورد دستاوردهاي سپاه از آغاز تشكيل تاكنون به ماموريت هاي گوناگون اين نهاد مقدس در عصر حاضر كرد و در باره تشكيل سپاه به سخن امام خميني(ره)اشاره كرد كه فرمودند اگر سپاه نبود كشور هم نبود و يا به اين گفته رزنامه نگار مصري حسين هيكل اشاره كرد كه در مورد سپاه گفته بود : انگار لشگر حضرت علي (ع) دوباره تشكيل شده و آمده تا تمام جهان را به اسلام و همچنين از ظلم وجور پاك نمايد.

  حجه الاسلام برهان امام جمعه شهرستان  مهريز در اين نشست با تبريك ماه مبارك رجب و مقدمه بودن اين ماه و ماه مبارك شعبان براي ماه مبارك رمضان جمع حاضر را بر استفاده هر چه بيشتر از بركات و فيوضات اين سه ماه عزيز توصيه كرد و افزود: جايگاه انسان در عالم جايگاه ويژه اي است و جهان را به 4 طبقه تقسيم كرد و در نهايت به اين نتيجه رسيد كه انسان در مقابل ساير موجودات عالم خلقت از همه برتر است آن هم دليل اين است كه تمام كارهاي انسان از روي عقل و با تفكر انجام مي شود .
وي  در ادامه به اهميت فرمان امام(ره) در مورد تشكيل سپاه اشاره كردند و به اهميت ونقش كليدي سپاه در حفظ دستاوردهاي اسلام وانقلاب اشاره  كرد و در پايان اين روز را به همه پاسداران تبريك گفت و آرزوي پيروزي اسلام بركفر جهاني را خواستار شد.
پايان مراسم با اقامه نماز ظهر وعصر به امامت حجه الاسلام برهان بود.
ارسال نظرات
آخرین اخبار