امام جمعه مهریز گفت: تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به فرمان بنیانگذار جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی (ره) از برکات عظیم انقلاب اسلامی است.
کد خبر: ۸۵۱۲۹۶۱
|
۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۷:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج، به مناسبت سالگرد تشکیل این نهاد مقدس فرمانده و جعی از کارمندان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مهریز با امام جمعه دیدار کردند.

 

در این دیدار ابتدا فرمانده ناحيه مقاومت بسيج مهريز ضمن تبريك ماه رجب و همچنين سالروز تشكيل سپاه گزارشي كوتاه در مورد دستاوردهاي سپاه از آغاز تشكيل تاكنون به ماموريت هاي گوناگون اين نهاد مقدس در عصر حاضر ارائه کرد.

 

سرهنگ علیرضا زارع به تشكيل سپاه و سخن امام خميني(ره)اشاره و گفت: بنیانگذار جمهوری اسلامی در این خصوص فرمودند: اگر سپاه نبود كشور هم نبود و يا روزنامه نگار مصري حسين هيكل  در مورد سپاه گفته بود : انگار لشگر حضرت علي (ع) دوباره تشكيل شده و آمده تا تمام جهان را به اسلام و همچنين از ظلم وجور پاك نمايد.

 

در ادامه این دیدار امام جمعه مهریز در سخنانی با تبريك ماه مبارك رجب و مقدمه بودن اين ماه و ماه مبارك شعبان براي ماه مبارك رمضان گفت: جمع حاضر را بر استفاده هر چه بيشتر از بركات و فيوضات اين سه ماه عزيز توصيه كرد.

 

حجت الاسلام والمسلمین علی برهان افزود: جايگاه انسان در عالم جايگاه ويژه اي است و جهان را به 4 طبقه تقسيم كرد و در نهايت به اين نتيجه رسيد كه انسان در مقابل ساير موجودات عالم خلقت از همه برتر است آن هم دليل اين است كه تمام كارهاي انسان از روي عقل و با تفكر انجام مي شود.

 

 

وی در ادامه به اهميت فرمان امام(ره) در مورد تشكيل سپاه اشاره كرد و اظهار داشت: منظور امام (ره) از اينكه گفت اگر سپاه نبود كشور هم نبود اين نيست كه كشور ايران نباشد بلكه منظور امام(ره) اين بوده كه كشور اسلامي نخواهد بود و به اهميت ونقش كليدي سپاه در حفظ دستاوردهاي اسلام وانقلاب اشاره دارد.

نقل از صبح مهریز

ارسال نظرات