تيم فولاد يزد در هفته بيست و يكم ليگ دسته اول فوتبال باشگاه هاي كشور مقابل تيم شهرداري تبريز متوقف شد.
کد خبر: ۸۵۱۲۹۶۳
|
۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۷:۵۶

به گزارش خبر گزاری بسیج، هفته بيست و يكم ليگ دسته اول فوتبال باشگاه هاي كشور امروز يكم ارديبهشت ماه با برگزاري ديدارهاي گروه ب پيگيري شد.

 

در يكي از ديدارهاي حساس اين هفته تيم هاي فولاد يزد و شهرداري تبريز از ساعت 16 و 45 دقيقه در ورزشگاه شهيد نصيري يزد در حالي به مصاف هم رفتند كه هر دو براي قطعي كردن بقاء خود در ليگ دسته يك به سه اين بازي نياز داشتند.

 

با توجه به حساسيت بازي محمدعلي طالبي معاون سياسي امنيتي استاندار يزد ، مسعود شريعتي مديركل ورزش و جوانان استان ، احمد پهلوانيان مديركل صداوسيماي مركز يزد، احمد نارگوني نايب رئيس هيات فوتبال استان و ديگر مسئولين با حضور در ورزشگاه شهيد نصيري از نزديك نظاره گر اين ديدار بودند.

 

بازي با حملات تبريزي ها آغاز شد و چند موقعيت نسبتا خطرناك نيز خلق كردند كه راه بجايي نبردند.

 

در ادامه فولادي ها نيز با در اختيار گرفتن كنترل بازي موقعيت هايي را بدست آوردند كه موفق به گلزني نشدند تا اينكه تيم شهرداري در دقيقه 43 توسط پيمان رنجبر به گل برتري رسيد و نيمه اول با پيروزي شاگردان خداداد عزيزي به پايان رسيد.

 

در آغاز نيمه دوم تيم فولاد حملاتي را تدارك ديد كه در دقيقه 49 يك ضربه پنالتي براي ميزبان بدست آمد كه عليرضا بيك زاويه بازيكن باتجربه فولادي ها اين ضربه را به گل تبديل كرد.

 

در ادامه نيز دو تيم حملاتي را انجام دادند و موقعيت هايي را هم داشتند كه نتوانستند از موقعيت هاي بدست آمده به خوبي استفاده كنند و دو تيم در پايان به تساوي يك بر يك و تقسيم امتيازات رضايت دادند.

 

بدين ترتيب تيم فولاد يزد در هفته پاياني اين رقابت ها بايد روز سه شنبه هشتم ارديبهشت ماه در همدان به مصاف تيم پاس برود.

 

 

سرمربي تيم فولاد يزد: قطعا در ليگ مي مانيم

سرمربي تيم فولاد يزد گفت: مي توانستيم با برد در اين ديدار بقاء خود را قطي كنيم اما كسب يك امتياز هم راضي كننده بود و قطعا در ليگ خواهيم ماند. 


محمدرضا شيردل پس از تساوي تيمش مقابل شهرداري تبريز در گفتگو با پايگاه خبري اداره كل ورزش و جوانان استان يزد گفت: از قبل ميدانستيم كه بازي مشكلي خواهيم داشت چراكه شهرداري نيز براي فرار از خطر سقوط به سه امتياز اين ديدار نياز داشت و به هيمن خاطر با شناخت از حريف پا به ميدان گذاشتيم.

 

وي افزود: با كنترل بازي و در اختيار گرفتن توپ و ميدان موقعيت هايي را خلق كرديم كه با اشتباه فردي بازيكنان موقعيت هايمان به هدر رفت و به گل نرسيديم تا اينكه در يك ضد حمله گل خورديم.

 

سرمربي تيم فولاد يزد ادامه داد: در نيمه دوم بازي را بهتر از حريف آغاز كرديم و با يك ضربه پنالتي به گل تساوي رسيديم كه پس از آن هم ميتوانستيم به گل برسيم كه با بدشانسي موقعيت هايمان به گل تبديل نشد.

 

شيردل در خصوص درگيري لفظي با خدادادعزيزي سرمربي شهرداري بندرعباس هم گفت: چيز خاصي نبود و فقط به ترماض هاي بيش از حد بازيكنان حريف و ضدفوتبال بازي كردن شهرداري معترض بودم.

 

وي خاطرنشان كرد: زمين خوردن هاي بي دليل بازيكنان شهرداري روند بازي را كند كرده بود به شكلي كه برنامه هاي تاكتيكي مان قابل اجرا نبود و داور هم در اين خصوص متاسفانه مديريت نكرد و تذكري به بازيكنان تيم تبريز نداد.

 

سرمربي تيم فولاد يزد تصريح كرد: به هرحال يك امتياز در اين ديدار نيز ارزشمند بود و قطعا در بازي آخر با پاس همدان بهتر اين عمل خواهيم كرد و با كسب امتياز از بازي آخر در ليگ ماندني خواهيم شد

 

 

خداداد عزیزی: داور پنالتی اشتباه به سود فولاد یزد گرفت
سرمربی شهرداری تبریز با اشاره به اینکه باید در انتخاب داوران لیگ دسته یک دقت بیشتری شود، گفت: داور پنالتی اشتباه به سود فولاد یزد گرفت.

 

به گزارش تسنیم، خداداد عزیزی پس از تساوی تیمش مقابل فولاد یزد، با انتقاد شدید از نحوه داوری مسابقه دو تیم فولاد یزد و شهرداری تبریز، اظهار داشت: متاسفانه اشتباهات داوری در این دیدار بسیار زیاد و اسف‌بار بود.

 

وی افزود: فدراسیون فوتبال و دپارتمان داوری باید در چیدمان و انتخاب داوران لیگ دسته یک دقت نظر بیشتری داشته باشند و داوران در سطح پایین را برای چنین مسابقاتی انتخاب نکنند.


سرمربی شهرداری تبریز خاطرنشان کرد: پنالتی که امروز داور برای فولاد یزد گرفت و منجر به تک گل این تیم شد، اشتباه مسلم داوری بود.


عزیزی تصریح کرد: بازیکنان شهرداری تبریز در این دیدار خیلی خوب بازی کردند و در صورتی که اشتباهات داوری نبود، ما در این دیدار می‌توانستیم پیروز شویم.


وی با تاکید بر اینکه حق شهرداری تبریز در این دیدار برد بود، گفت: ما برای کسب سه ‌امتیاز این دیدار به یزد آمده بودیم و باید در این دیدار پیروز می‌شدیم.


سرمربی شهرداری تبریز با اشاره به اینکه هر دو تیم در این دیدار نیاز به پیروزی داشتند، خاطرنشان کرد: وضعیت شهرداری در جدول لیگ به گونه‌ای است که به کسب سه امتیاز این بازی نیاز داشت.


عزیزی ادامه داد: در هر صورت این بازی به پایان رسید و ما هنوز یک بازی داخل خانه داریم که سعی می‌کنیم آن بازی را با پیروزی پشت سر بگذاریم‌.

نقل از یزد رسا

ارسال نظرات