فرماندار شاهرود در آیین آغاز اجلاسیه شهدای شهرستان شاهرود در مصلی پیامبر اعظم(ص) گفت: رخداد عظيم فرهنگي اجلاسيه شهدا در تاريخ شهرستان شاهرود ثبت مي شود.
کد خبر: ۸۵۱۲۹۹۶
|
۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، سیدمحمدرضا هاشمی شب گذشته در آیین آغاز اجلاسیه شهدای شهرستان شاهرود که با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولین نظامی و انتظامی و خانواده معظم شهدا و ایثارگران در مصلی پیامبر اعظم(ص) با گرامیداشت یاد و خاطره بیش از هزار شهید شهرستان شاهرود و آرزوی سلامتی و طول عمر برای رهبر انقلاب اظهار کرد: باید از ماه رجب نهایت استفاده ببریم تا در ماههای شعبان و رمضان سرنوشت های همه ما خوب رقم بخورد.

وی با اشاره به اينكه رخداد عظیم فرهنگی اجلاسیه شهدا که در تاریخ شهرستان ثبت خواهد شد، افزود: به همه میهان و مردم همیشه در صحنه و شهید پرور عرض خیرمقدم دارم و دعا می کنیم که همه زحمات و تلاش های عزیزان مورد رضایت الهی قرار گیرد.

معاون استاندار سمنان خاطر نشان کرد: همه مسئولین اعم از امام جمعه و مسئولین نظامی و انتظامی و ادارات از اول اسفندماه درگیر اجلاسیه شهدا بوده اند و با همت بسیجیان و خانواده شهدا و ایثارگران و کار شبانه روزی این نمایشگاه ها و اجلاسیه در حال برگزاری است.

وی با اشاره به برپایی 11 نمایشگاه در راستای اجلاسیه اظهار کرد: این نمایشگاه ها حول محور دفاع مقدس،شهدا،جنگ نرم و خانواده می باشد که با استقبال بسیار خوب مردم عزیز شهرستان و حتی شهرستان های دامغان و میامی روبرو هستیم.

هاشمی با تاکید بر عنایت شهدا گفت: شب قبل ما قریب به 19 هزار بازدید کننده داشتیم که پیش بینی می شود در شب های آتی این آمار به 30 هزار نفر برسد.

وی عنوان کرد: دست تک تک دست اندرکاران و خدمت گزاران این اجلاسیه را می بوسم و از تلاش بسیجیان و خانواده معظم شهدا و ایثارگران و سپاه تشکر می کنم و از زحمات کمیته های 23 گانه اجلاسیه و به خصوص کمیته مردمی و همرزمان شهدا که کار ارزنده ای كرده‌اند، خالصانه تشکر می کنم.

فرماندار ویژه شهرستان شاهرود با بیان اینکه برخی از عزیزان بسیجی در عید هم مشغول کار 24 ساعته بوده اند، بیان کرد: انتظار داریم مردم تا پایان اجلاسیه حضور پرشور داشته باشند و همه تلاش خالصانه داشته اند و از همه سپاسگزاریم و امیدواریم ذخیره شب اول قبر همه ما باشد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها