خبرهای داغ:
نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی گفت: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران سال هاست که زیباترین و قوی ترین شکل همدلی و انسجام را به نمایش گذاشته اند.
کد خبر: ۸۵۱۳۰۰۲
|
۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم،احمد امیر آبادی فراهانی در دیدار جمعی از فرماندهان نظامی و مدیران کانون های پیشکسوتان و بازنشستگان نیروهای مسلح استان قم با وی، طی سخنانی ابراز کرد: امروز و در هر دوره و زمانی همه مسئولیت داریم تا از آرمان های امام، انقلاب و خون پاک شهدا دفاع کنیم.

وی خدمت به مردم را یکی از آرمان های انقلاب و حضرت امام(ره) و از توصیه های موکد رهبر معظم انقلاب برشمرد و تصریح کرد: مقام معظم رهبری بهترین شکل مبارزه با آمریکا را در خدمت به مردم، این ولی نعمتان انقلاب می دانند.

نماینده قم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اوضاع منطقه و موضوع مذاکرات هسته ای، توجه بیشتر به شعار همدلی و همزبانی و تحقق آن در عمل را خواستار شد و افزود: باید در مقابل دسیسه ها و تحرکات دشمنان اسلام وحدت کلمه داشته باشیم تا منویات مقام عظمای ولایت بخوبی محقق شود.

وی تاکید کرد: مجموعه هایی که مستقیما تحت اشراف و نظر مقام معظم رهبری هستند، از جمله نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران، سال هاست که انسجام و همدلی را در زیباترین و قوی ترین شکل خود حفظ کرده و تجربه می کنند.

امیر آبادی اضافه کرد: دلیل این همدلی دیرینه نیروهای مسلح با نظام و ملت، وجود روحیه اخلاص، ایثارگری و فداکاری و جانفشانی است که به مراتب بیش از جاهای دیگر می توان یافت، نیروهایی که از ریزترین اعداد و ارقام و امکانات، بزرگترین خودباوری ها و پیشرفت ها راخلق نموده اند.

وی با ذکر این نکته که تامین معیشت نیروهای مسلح و بازنشتگان ارتش، سپاه و نیروی انتظامی از دغدغه های همیشگی نمایندگان بوده است، ابزار کرد: در این راستا اقدامات موثری در فراکسیون ایثارگران مجلس شورای اسلامی در بحث قوانین سنواتی، قانون بودجه، طرح ها و لوایح، رزمندگان معسر، درصدهای جانبازی، رفع اختلافات درون سازمانی و برون سازمانی، تامین اجتماعی، جلوگیری از قوانین غیر قابل اجرا، افزایش بودجه دفاعی و دیگر موارد مبتلابه نیروهای مسلح صورت گرفته است.

نماینده مجلس شورای اسلامی همچنین به بازدید خود از 200 کیلومتر از مرزهای کشور اشاره کرد و افزود: وضعیت معیشتی سربازان در مرزها موجب تمهید مقدمات قانوی و افزایش بیش از هفت برابری بودجه مسائل معیشتی و فرهنگی و دیگر مسائل برای سربازان مستقر در مرزها و پاسگاه های مرزی شد.

امیر آبادی همچنین بر دیدار از خانواده های معظم شهدا و بخصوص خانواده شهدا و ایثارگران نیروهای مسلح تاکید کرد و آن را منشاء برکات بی شمار خواند.

در ابتدای این دیدار، احمد حسینی مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس ضمن تبریک ایام ماه مبارک رجب و تقدیر از اقدامات صورت گرفته در مجلس شورای اسلامی در احقاق حقوق و ارتقاء معیشت شاغلین و بازنشستگان نیروهای مسلح، موضوعاتی از قبیل توجه به فرهنگ دفاع مقدس در ارزیابی عملکرد مدیران استان و لزوم پیگیری ساخت یادمان بمبارن هوایی در 30 نقطه استان قم را مطرح کرد.

یدالله رباط جزی مدیر ارشد وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در استان قم و مدیر کل تامین اجتماعی نیروهای مسلح استان، تجلی پور رئیس کانون بازنشتگان ارتش، شجاعی رئیس کانون بازنشستگان نیروی انتظامی، رمضان زاده مدیر کانون بازنشستگان وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، حسینی رئیس کانون پیشکسوتان سپاه استان قم، اسدی فرمانده پایگاه پدافند هوایی حضرت معصومه(س)، فراهانی نماینده آمادگاه شهید فراشاهی، نوروزیان استاد درس آشنایی با دفاع مقدس دانشگاه و پیشکسوت دفاع مقدس و مسعود اقدسی مدیر امور شعب موسسه مالی و اعتباری کوثر از حاضران در این دیدار بودند که گزارشی از فراز و نشیب مسائل حوزه ماموریت خود ارائه دادند.



ارسال نظرات
پر بیننده ها