خبرهای داغ:
فرمانده گروه ده محرم شاهرود در اجلاسیه شهدای شهرستان شاهرود با تأكيد بر اينكه گزينه هاي روي ميز استكبار جهاني پوشالي است، گفت: آبادنی و پیشرفت های مختلف ما در زمینه های مختلف به برکت خون شهدایي است که درخت تناور اسلام را آبیاری كرده‌اند.
کد خبر: ۸۵۱۳۰۰۴
|
۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، سرتیپ دوم پاسدار عبدالرحیم ابراهیمیان شب گذشته در آیین آغاز اجلاسیه شهدای شهرستان شاهرود در مصلی پیامبر اعظم(ص) که با استقبال بی نظیر مردم شهرستان شاهرود و خانواده معظم شهدا و ایثارگران برگزار شد در سخنانی با گرامیداشت شهادت امام هادی(ع) و گرامیداشت یاد و خاطره بیش از هزار شهید شهرستان شاهرود اظهار کرد: از همه دست اندرکاران برگزاری این اجلاسیه بزرگ تشکر و قدردانی دارم و اجر آنها نزد خداوند محفوظ خواهد بود.

وی افزود: امشب باید یادی از شهدای گرانقدر بنماییم اما نام آنها را نمی بریم چرا که اگر نام شهیدی برده شود شاید مادر و پدر شهیدان دیگر ناراحت شوند و ما فقط به بیان خاطرات مجاهدت های رزمندگان بسنده می کنیم.

فرمانده گروه پدافندهوایی ده محرم شاهرود خاطر نشان کرد: در زمان دفاع مقدس دیده‌بان ها اهمیت داشتند و ما در این مدت دیده‌بان هایی را داشتیم که برای اینکه دشمن گرای بچه ها را پیدا نکند گرای مکان خودش را داد و جانش را تقدیم کرد.

وی تصریح کرد: سنگر سازان بی سنگر و جهادگران ما که از اول شب تا صبح کار می کردند و در مقابل تیر مستقیم دشمن دست از کار و جهاد خود بر نمی داشتند و بسیاری را بنده دیدم که پرپر شدند.

ابراهیمیان با اشاره به عملیات والفجر 3 و منطقه مهران بیان کرد: در این عملیات بنده شاهد بودم که چگونه بچه ها به شکار تانک می رفتند و سه نفر از رزمندگان شاهرودی چگونه با گلوله تانک بی سر شدند.

وی با بیان اینکه خاطرات شهدا بسیار است عنوان کرد: این خاطرات برای ما درس است که اگر امروز اوباما نسبت به مذاکرات هسته ای توجه و نگاه ویژه دارد و در سوئیس 9 روز مذاکره می کند و داعش تا نزدیک مرز ما می آید و وارد خاک ما نمی شود به برکت خون شهداست.

فرمانده گروه پدافندهوایی ده محرم خاطرنشان کرد: استکبار جهاني هرگز به خاطر وجود رهبری حکیمانه و مدبرانه امام خامنه اي، شهدای عزیز و ایستادگی ملت و به ویژه بسیجیان دلاور و اقتدار نیروهای مسلح اعم از ارتش غیور و دلاور و سپاه جان بر کف و نیروی انتظامی اجازه تعرض را به خود نمی دهد.

وی با تأکید بر اینکه گزینه های روی میز پوشالی است، گفت: آبادنی و پیشرفت های مختلف ما در زمینه های مختلف به برکت خون شهدای عزیز است که درخت تناور اسلام را آبیاری كرده‌اند و از خدا می خواهیم شرمنده آنها نشویم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها