خبرهای داغ:
مدير حوزه علمیه ولیعصر(عج) شاهرود گفت: توجه به سیره شهدا و ترویج آن کمک به تحکیم اسلام ناب و ترویج فرهنگ حسینی در جامعه است و باید بدان توجه و دقت ویژه ای شود.
کد خبر: ۸۵۱۳۰۲۳
|
۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۰
حجت الاسلام و المسلمین محمود عبداللهیان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در شاهرود اظهار داشت: برگزاری این رخداد عظیم فرهنگی در شهرستان شاهرود بسیار اثرگذار و مهم است و با این حضور اقشار مختلف مردم می توان این عطش فرهنگی را مشاهده کرد.

وی افزود: یاد و خاطره دلاورمردیها و رشادت های رزمندگان ما در هشت سال دفاع مقدس فراموش شدنی نیست؛ چرا که این رشادت ها با اخلاص و صفای باطن و برای رضای خدا بوده است.

مدير حوزه علمیه ولیعصر(عج) شاهرود خاطرنشان کرد: توجه به سیره شهدا و ترویج آن کمک به تحکیم اسلام ناب و ترویج فرهنگ حسینی در جامعه است و باید بدان توجه و دقت ویژه ای شود.

وی تصریح کرد: همیت یاد و خاطره شهدا در این عصر که دشمن تمام هجمه خود را برای از بین بردن این فرهنگ بارگرفته بسیار با ارزش است و باید از همه دست اندرکاران این برنامه تشکر و قدرانی كنيم.

عبداللهیان با بیان اینکه نمایشگاه ها و غرفه هایی که برپا شده دارای مزامین بلندی است، گفت: همین که مردم وارد کار شده اند و خود تلاش می کنند؛ فعالیتی فرهنگی انجام دهند کار مبارکی است و باید از این برنامه ها حمایت و پشتیبانی شود تا بتوانیم فضای جامعه را به سمت شهدا و فرهنگ آنها هدایت کنیم.

وی با تأکید بر این نکته که باید دنبال روی شهدا باشیم، عنوان کرد: شهدا از ما می خواهند راه آنها را دنبال کنیم و بدانیم که راه آنان صراط مستقیم بندگی و عبودیت الهی و خدمت به خلق است.

استاد حوزه و دانشگاه شاهرود بیان کرد: ما باید قدر خود را بدانیم که نعمتی چون شهدا و ولایت را داریم و باید از این نعمت به خوبی پاسداری كنيم و نسل به نسل این نعمت را منتقل كنيم و بدانیم که این گنج مهمی است که همه آرزوی داشتن آن را دارند و ما لیاقت داریم آن را داشته باشیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها