با موافقت نمایندگان مجلس، گزارش کمیسیون آموزش درباره استنکاف وزیر آموزش و پرورش از اجرای قانون تعیین تکلیف معلمین حق‌التدریسی به قوه قضائیه ارجاع شد.
کد خبر: ۸۵۱۳۱۱۴
|
۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج، گزارش کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در خصوص استنکاف وزارت آموزش و پرورش از اجرای قانون الحاق دو تبصره به ماده 17 قانون تعیین تکلیف استخدامی معلمین حق‌التدریسی و آموزشیاران نهضت سوادآموزی در صحن علنی مجلس شورای اسلامی قرائت شد.

قاسم جعفری سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس طی سخنانی با قرائت نامه محمدمهدی زاهدی رئیس کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس به هیئت رئیسه گفت: پیرو درخواست 10 نفر از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در مورخ 28 مهر 1393 مبنی بر اعلام ماده 236 آیین‌نامه داخلی مجلس در خصوص استنکاف وزارت آموزش و پرورش از اجرای قانون الحاق دو تبصره به ماده 17 قانون تعیین تکلیف استخدامی معلمین حق‌التدریسی و آموزشیاران نهضت سوادآموزی و ارجاع این موضوع به کمیسیون آموزش و تحقیقات، گزارشی در این کمیسیون در 4 بخش تهیه شد. 

پس از این سخنان هیئت رئیسه مجلس ارجاع این گزارش به قوه قضائیه به رای وکلای ملت گذاشت که این موضوع با 127 رای موافقت 11 رای مخالف و 5 رای ممتنع از مجموع 201 نماینده حاضر در صحن علنی مجلس به تصویب وکلای ملت رسید. بنابراین گزارش کمیسیون آموزش و تحقیقات درباره  استنکاف وزیر آموزش و پرورش در اجرای قانون مذکور به قوه قضائیه ارجاع شد.

ارسال نظرات