نماینده ولی فقیه در ناحیه بسیج تربت حیدریه در گفتگو با " بسیج":
نماینده ولی فقیه در ناحیه بسیج تربت حیدریه با تبیین اوضاع سیاسی منطقه، هجمه جنایتکارانه آل سعود به مردم یمن را انتقام جبهه استکبار از جبهه مقاومت عنوان کرد.
کد خبر: ۸۵۱۳۱۲۸
|
۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۰

حجت الاسلام علی نوروزی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی، اظهار کرد: سازمانهای جاسوسی غرب سالهاست تلاش می کنند تا با کودتاهای مخملین و نظامی و به راه انداختن تفرقه و اختلاف افکنی بین مسلمانان در منطقه به اهداف شوم خود که همان چپال اموال مسلمین است دست یابند.

وی بیان کرد: جبهه استکبار با نفوذ عناصر خونخوار و جنایتکار خود در کشورهای عربی و با راه انداختن جنگهای نیابتی و کشتن مردم بی گناه در صدد خاموش کردن نور انقلاب و بیداری اسلامی است، اما این نور هر روز ساطع تر و آشکار تر می شود.

نوروزی با اشاره به نفوذ افکار انقلاب اسلامی در جهان اذعان کرد: امروز دوست و دشمن اعتراف می کنند که انقلاب اسلامی ایران تا عمق استراتژیک جبهه استکبار پیش رفته و کشورهای منطقه و جهان اسلام این نظام را که برگرفته از تعالیم ناب اسلامی است بعنوان الگو و نقشه راه خود انتخاب کرده اند.

وی در ادامه با محکوم کردن جنایات ال سعود در یمن یاد آور شد: ال سعود با مزدوری جبهه استکبار در منطقه عامل اصلی تمام آتش آفروزی ها و جنایات است و در آینده ای بسیار نزدیک دود این آتش دامن انها را فرا می گیرد.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در ناحیه تربت حیدریه ملت یمن را مردمی بصیر و انقلابی توصیف کرد و افزود: مسلمانان یمن با الهام از دستورات امام علی (ع) به دنبال استقلال و عزت نفس هستند و در نهایت پاسخ قاطع و دندان شکنی را به ال سعود متجاوز خواهند داد.


ارسال نظرات
پر بیننده ها